Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- به منظور جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در سواحل استان سیستان و بلوچستان، گشت و بازرسی‌های تخصصی در این منطقه انجام می‌شود.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، اقدامات لازم در خصوص افزایش آگاهی عمومی در ارتباط با حق حاکمیتی و نظارت سازمان بنادر و دریانوردی بر سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی صورت پذیرفته و اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، با رویکرد تعاملی نسبت به راهنمایی، اطلاع رسانی و مکاتبه با صاحبان صنایع دریایی اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


‌به منظور جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در سواحل استان سیستان و بلوچستان گشت و بازرسی‌های تخصصی انجام می‌شود.

در این حوزه از ارگان‌هایی نظیر دریابانی، محیط زیست، منابع طبیعی و شیلات بابت همکاری فعالانه در گشت‌ها و نظارت‌های سواحل استان قدردانی می‌شود.

‌سواحل استان تحت حفاظت و نظارت کارشناسان نظارتی سواحل و بنادر استان است تا این سواحل ارزشمند بر مبنای طرح جامع ICZM (مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی) محافظت گشته و تصرفی در حقوق مردم و دولت صورت نپذیرد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان بنادر ساخت و ساز غیرمجاز سواحل دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۷۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی معتمدی پور با بیان اینکه حفاظت از اراضی کشاورزی به جد در این استان پیگیری می‌شود افزود: حفاظت از عوامل تولید در بخش کشاورزی به ویژه عامل زمین کشاورزی نه فقط برای حمایت از اقتصاد کشاورزی بلکه برای حمایت از کل اقتصاد کشور امری ضروری است. وی از بهره‌برداران بخش کشاورزی استان خواست تا بدون استعلام از مدیریت جهادکشاورزی شهرستان‌ها اقدام به ساخت و ساز در اراضی کشاورزی نکنند تا متحمل هزینه و خسارت نشوند. معتمدی پور افزود: عوامل گشت یگان حفاظت از اراضی کشاورزی و باغی به طور مستمر در حال گشت بوده و تغییر کاربری‌های غیر مجاز را شناسایی و اقدام لازم انجام می‌شود. رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از فرمانده نیروی انتظامی استان به خاطر امنیت و ثبات موجود در این استان گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های امن کشور است و این امر به خاطر تلاش‌های شبانه‌روزی نیرو‌های خدوم ناجا محقق شده است. مدیر جهاد کشاورزی بویراحمد هم گفت: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ اراضی کشاورزی و باغی در پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ حدود ۱۳ مورد از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در محدوده روستای موردراز شهرستان بویراحمد با حضور، نماینده دادستان، یگان حفاظت امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان و با همکاری نیروی انتظامی، قلع و قمع شد.  جهرم شاکریان ادامه داد: قلع و قمع انجام شده در مساحت۳هزار و ۵۰۰ متر مربع در اراضی کشاورزی بوده که شامل ۹ مورد دیوارکشی غیر مجاز در راستای تبصره ۲ ماده ۱۰ بوده است.

دیگر خبرها

  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد
  • تامین زمین برای ساخت ۹۰ هزار واحدطرح مسکن ملی درشمال سیستان وبلوچستان
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان