Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن محمدرضایی، رئیس فدراسیون اسکیت گفت: مشارکت ۸۷ درصدی استان‌ها در رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر ورزش اسکیت، نشان‌دهنده اهمیت طرح ملی ورزش کشور بوده است. ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، بهمن محمدرضایی پس از تحلیل و بررسی فرآیند برگزاری المپیاد استعداد های برتر ورزش اسکیت که در دو بخش دختران و پسران به میزبانی استان هرمزگان با حضور 27 استان برگزار شده بود، اظهار داشت: مشارکت 87 درصدی استان ها در این دوره از رقابت ها نشان‌دهنده اهمیت پروژه ملی ورزش کشور در سطح جامعه اسکیت بود و نوید روزهای پر از موفقیت برای توسعه قهرمانی این رشته ورزشی را می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون اسکیت از شرکت 311 ورزشکار دختر و پسر در المپیاد استعدادهای برتر ورزش اسکیت خبر داد و گفت: همه ورزشکاران در این دوره از رقابت‌ها طبق آیین نامه اجرایی ستاد المپیاد وزارت ورزش ثبت در سامانه ملی مبین را انجام دادند که ورزش اسکیت هم 311 ورزشکار ثبت نام و به رقابت پرداختند.

 رئیس فدراسیون اسکیت با اشاره به مشارکت 70 درصد استان ها در اردوی دعوت شدگان استعدادهای برتر ورزش اسکیت عنوان کرد: پس از اتمام رقابت‌های مستعدین شناسایی شده از 19 استان بوده است که نشان می‌دهد سطح پراکندگی دعوت‌شدگان 70 درصد از استان های کشور را در بر گرفته است و آمار بسیار ایده آلی است که مربیان توانستند آموزش‌های پایه را به خوبی انجام دهند و تاثیرات فرایند آموزش در این آمار را به واقع مشاهده کردیم.

محمدرضایی در خصوص اعلام این آمار اظهار داشت : به خاطر چند رشته ای بودن اسکیت با همکاری استعدادیابان فدراسیون با شناسایی 76 مستعد از کل شرکت کننده حاضر در رقابت‌ها این را مدنظر قرار دادیم و در ادامه مراحل پرورش مستعدین برتر را توسط مربیان تیم ملی انتخاب خواهیم کرد.

وی حضور 11 استان در بعد قهرمانی و مدال آوری را یک موفقیت حداکثری با توجه به فرآیند تعریف شده فدراسیون دانست و گفت: 27 استان برای کسب مدال آوری با همدیگر به رقابت پرداختند که در خاتمه 11 استان موفق به کسب مدال‌های برتر قهرمانی شدند

رئیس فدراسیون اسکیت در خصوص ظرفیت دعوت شدگان به اردوی استعدادهای برتر گفت : از 76 ورزشکار شناسایی شده 41 نفر دختر و 35 نفر پسر هستند که چند درصدی دختران بیشتر هستند و دلیل آن در این المپیاد این است که دختران در ماده های مختلف و در رده سنی موفق شدند رکوردهای نزدیک به هم داشته باشند.

محمدرضایی خاطرنشان کرد: مستعدین از 19 استان در 4 منطقه کشور شامل شمال (5 استان ، 15 ورزشکار ) غرب (5 استان ، 30 ورزشکار) شرق (4 استان ،17 ورزشکار) جنوب ( 5 استان ،14 ورزشکار) طبقه بندی شده و برنامه ریزی که صورت خواهد گرفت در چندین مرحله فرآیند پرورش ورزشکاران را انجام خواهیم داد.
آموزش های تخصصی برای مربیان مستعدین دعوت شده فدراسیون اسکیت پس از دسته بندی مستعد این اسامی مربیان آنها را استخراج نموده و برای تقویت ارتقای سطح آموزش آنها برنامه‌ریزی و در طی دوره های مختلف برگزار خواهد کرد.

سعادتمند: برگزاری المپیاد استعدادها در سال‌های آینده ادامه خواهد داشت

 

انتهای پیام/

R1351/P1435/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اسکیت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسکیت اسکیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۷۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تکواندو، دیدار‌های انتخابی در دو وزن پنجم و هفتم، سه شنبه ۷ فروردین و پس از مراسم افطار با حضور اعضای کادر فنی، اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون و مدیر فنی تیم‌های ملی، بیژن خراسانی و حمید محتشمی از پیشکسوتان این رشته در سالن خانه تکواندو برگزار شد که در پایان ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا معرفی شد.   بر همین اساس و با توجه به عملکرد تکواندوکاران در لیگ برتر، رقابت‌های بین المللی جام فجر ریاست فدراسیون جهانی و همچنین مسابقات انتخابی فوق، مهدی حاجی موسایی در وزن ۵۸- کیلوگرم، متین رضایی در وزن ۶۳- کیلوگرم، امیر سینا بختیاری در وزن ۷۴- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن ۸۰- کیلوگرم، محمد حسین یزدانی در وزن ۸۷- کیلوگرم و آرین سلیمی در وزن ۸۷+ کیلوگرم ترکیب تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا را تشکیل خواهند داد.   ضمن اینکه ابوالفضل زندی در وزن ۵۸- کیلوگرم و مهران برخورداری در وزن ۸۷- کیلوگرم دو ملی پوش دیگر تکواندو با توجه به در اختیار داشتن سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از طریق جام ریاست فدراسیون جهانی ۲۰۲۲، به مسابقات اعزام خواهند شد تا تیم ملی تکواندو با هشت تکواندوکار راهی ویتنام شود.   مجید افلاکی به عنوان سرمربی، رضا ایمانزاده و مهرداد یوسفی اعضای کادر فنی و حمیدرضا یاوری هم پزشک تیم ملی خواهد بود.   رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در هشت وزن برگزار می‌شود که هر کشور مجاز به اعزام شش تکواندوکار به این مسابقات است. تیم ملی ایران در اوزان اول و چهارم تکواندوکاری به این رقابت‌ها اعزام نمی‌کند. همچنین بر اساس قوانین فدراسیون جهانی تکواندوکارانی که در جام ریاست فدراسیون موفق به کسب مدال می‌شوند، جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی قاره‌ای سال آتی را دریافت خواهند کرد.   بیست و ششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت به میزبانی ویتنام در شهر «دانانگ» برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • قوی‌ترین آتش‌نشان ایران؛ رضا قیطاسی بخت اول قهرمانی مسابقه مردان آهنین ۱۴۰۳ کیست؟
  • اعلام اصلی‌ترین هدف رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان
  • کاکو، دل آرنولد را برد!
  • هادی چوپان؛ دو قهرمانی پیش چشم آرنولد | ورزشکار مرد سال (برترین‌های سال)
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • معاون توسعه ورزش بانوان : تمام قد از بانوان ورزشکار حمایت می‌کنیم
  • اشک و لبخند دختران ورزشکار خوزستانی در سالی که گذشت
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی