Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@05:11:04 GMT

صلاحیت مدیرعامل بیمه آسیا تایید شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۷۵۷۳

صلاحیت مدیرعامل بیمه آسیا تایید شد

پول‌نیوز - صلاحیت مسعود بادین به عنوان مدیرعامل بیمه آسیا تایید شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در نامه ای، صلاحیت مسعود بادین به عنوان مدیرعامل بیمه­ آسیا را مورد تایید قرار داد.

بنا بر این گزارش،در نامه رییس کل بیمه مرکزی اظهار امیدواری شده است با مساعی اعضای هیأت مدیره و کارکنان بیمه آسیا اهداف مورد نظر محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این گزارش می افزاید، پیش از این هیأت مدیره بیمه­ آسیا به اتفاق آرا ،مسعود بادین، عضو هیأت مدیره و معاون فنی بیمه­ های اموال (نماینده شرکت سرمایه گذاری توسعه معین ملت) را به عنوان نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه ­آسیا انتخاب و معرفی کرده بود.

گفتنی است، مسعود بادین، دانش آموخته مقطع کارشناسی رشته بیمه دانشکده علوم اقتصادی و مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی و بیمه دانشگاه آزاد اسلامی تهران،  تصدی پست­ های مختلف در استان  ­های آذربایجان شرقی، تهران، اصفهان و همچنین سرپرستی منطقه آذربایجان غربی،فارس،کهگیلویه و بویر احمد،بوشهر، ریاست شورای فنی و مشاورت عالی مدیرعامل بیمه­ آسیا را در پیشینه فعالیت خود دارد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه آسیا پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۷۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد

با اعلام مدیرعامل سهامدار اصلی باشگاه پرسپولیس، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این باشگاه تا پایان لیگ بیست‌وسوم به فعالیت خود در جمع سرخپوشان ادامه می‌دهند.

طرفداری | سید محمد مهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر پس از برگزاری مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس صحبت هایی را انجام داد.

سید محمد مهدی احمدی گفت:

امیدواریم با توجه به بنیه مالی بانک‌های حاضر در کنسرسیوم مالکیت پرسپولیس، آنها پشتوانه پرسپولیس باشند و دغدغه هواداران برطرف شود. امیدواریم پرسپولیس دغدغه‌ای بابت پرداخت دستمزدها نداشته باشد.

مدیرعامل بانک شهر که بانک زیرمجموعه او مالک 30 درصد سهام باشگاه پرسپولیس خواهد بود، در مورد سمت مدیرعاملی این باشگاه گفت:

در پنج هفته منتج به پایان سال در خدمت رضا درویش (مدیرعامل پرسپولیس) و اعضای هیئت مدیره خواهیم بود. فقط هیئت مدیره متصدی ندارد و یک ناظر مالی کنار درویش می‌گذاریم تا نظام بودجه‌ریزی را جلو ببرد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • چگونه سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم ؟
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • چگونه دوران "سربازی" را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • عدد ۶ برای پرسپولیس مقدس است/ از پتانسیل بانک ها استفاده می کنیم