Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند، در بازدید از کمپین اهدای خون کارکنان اورژانس کشور در مرکز انتقال خون شهید ستاری، اظهارداشت: کارکنان اورژانس کشور روحیه جهادی دارند و با فراخوان پیوستن به این کمپین اغلب کسانی که واجد شرایط بودند پاسخ مثبت دادند.

وی از اهدای خون هم زمان تمامی کارکنان اورژانس کشور خبر داد و افزود: این دومین سالی است که اورژانس کشور هم راستا با سازمان انتقال خون برای ترویج فرهنگ و روحیه ایثار و نوع دوستی کمپین اهدای خون را برای همکاری با  سازمان انتقال خون برگزار می کند و پویش های ترویجی و انسان دوستانه ای از این دست می تواند اثر مهمی درترویج فرهنگ سلامت و اهدای خون جامعه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کولیوند گفت: از سال گذشته تاکنون، همکاران اورژانس سه بار دیگر نیز خون اهدا کردند و امیدواریم بتوانیم پویش خیرخواهانه اهدای خون در آغاز زمستان را در سال های بعد نیز ادامه بدهیم.

وی خون را بدون جایگزین و دارای بالاترین ارزش و هم بهای جان دانست و افزود: این علاوه بر مسئولیت های خدمات اورژانس بر عهده ما است که در فرهنگ سلامت جامعه نیز کوشا باشیم.

کولیوند، مرکز جامع انتقال خون شهید ستاری را مرکزی مجهز و مناسب دارای کارکنانی متخصص و با تجربه و در شان اهدا کنندگان خون دانست و از همکاران سازمان انتقال خون برای تامین خون مورد نیاز بیماران تشکر کرد.

در ادامه این برنامه روابط عمومی سازمان انتقال خون با تنی چند از اهدا کنندگان حاضر در سالن اهدا گفتگو کرد.

حمید ولی پناه یکی از اهدا کنندگان اورژانس که اهدا کننده با سابقه پلاسما بود این بار برای اهدای خون در سالن حضور یافت.

وی که اولین اهدای خود را در سن ۱۸ سالگی آغاز کرده است، مواجهه کارکنان اورژانس با نیاز مبرم مردم مجروح و بیمار به خون را راز موفقیت این پویش می داند.

علی اصغر بختیاری یکی دیگر از کارکنان اورژانس نیز این کمپین را عالی توصیف می کند و می افزاید: استقبال بسیار خوبی میان همکاران شده است و به دلیل محدودیت در پذیرش هنوز همه داوطلبان نتوانسته اند برای اهدای خون حضور یابند. وی اهدای خون را مسوولیت تمام مردم خصوصا دست اندرکاران سلامت جامعه می داند.

این دومین سالی است که کارکنان اورژانس کشور در آستانه زمستان، فصل کاهش اهدای خون به کمک بیماران نیازمند به خون می شتابند.

کد خبر 4489879 حبیب احسنی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: اهدای خون اورژانس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۷۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است

کیان دهراب‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درخصوص وضعیت خونی استان اصفهان، اظهار کرد: میزان ذخیره خون استان دو هزار و ۶۷۵ واحد معادل ۶/۶ روز و در شهرستان اصفهان یک هزار و ۸۳۹ واحد معادل ۵/۵ روز می‌باشد.

وی افزود: از هم استانی‌های عزیز تقاضا داریم به صورت مستمر به مراکز اهدای خون مراجعه نمایند و با اهدای یک واحد خون جان سه نفر را نجات دهند.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان تاکید کرد: از اهداکنندگان با گروه‌های خونی A منفی و o منفی می‌خواهیم بیشتر به مراکز اهدای خون مراجعه کنند.

کد خبر 6086218

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون
  • اهدای اعضای یک بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای اعضای بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای عضو بیمار پس از ایست کامل قلبی
  • اهدای عضو پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی برای نخستین بار در ایران
  • آخرین وضعیت ساختمان جدید اهدای خون مشتاق کرمان+تصویر
  • نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است