Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرفی رئیس بهزیستی شهرستان بیرجند در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت:نمایشگاه توانمندی ها و تولیدات جامعه هدف مددجویان محلات بازآفرینی با حمایت پایگاه های خدمات اجتماعی تحت نظارت بهزیستی و با همکاری مؤسسه خیریه مهر کویر در محل نگارخانه شهر بیرجند میدان ابوذر با حضور مسئولان بهزیستی، شهرداری و سایر مسئولان استانی به مناسبت یلدا افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:علاقه مندان به محصولات و صنایع دستی می توانند از امروز چهارشنبه  تا جمعه 30 آذر ماه عصر ها ساعت 17 تا 21 از این نمایشگاه دیدن نمایند.

شرفی گفت: در شهرستان بیرجند 8 پایگاه خدمات اجتماعی در محلات کم برخوردار تحت نظارت بهزیستی فعالیت دارد که از مهمترین برنامه های آن کمک به توانمندسازی و اقتصاد خانواده با حمایت های آموزشی،خدمات مشاوره ای اجتماعی، شناسایی افراد آسیب دیده و در معرض آسیب در محلات کمتر توسعه یافته و سکونت گاه های غیر رسمی است .

رئیس بهزیستی شهرستان بیرجند افزود: این نمایشگاه با شرکت مددجویان و جامعه ی هدف پنج پایگاه خدمات در محلات باز آفرینی دایر شده است و محصولات آن شامل گلیم بافی، جاجیم بافی، حوله بافی، عرقیجات سنتی خانگی، عسل، ترشی، تابلوهای هنری، مینیاتور، نقاشی و خطاطی، تابلو فرش ، کیف و عروسک است.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یلدا بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۷۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین

        به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان جوین این طرح ها را شامل زیست پزشک مرکز خدمات جامع سلامت شهرک رازی و خانه سلامت روستای منجشیرین جوین اعلام کرد که با هزینه بیش از ۲۰ میلیارد ریال اجرا شده است.   دکتر محمدرضا صدر در مراسم افتتاح این طرح ها افزود:‌ این ۲ طرح بهداشتی با مشارکت ۱۰۰ درصدی خیران سلامت منطقه اجرا شد که دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز در اجرای آنها مشارکتی فعال داشت.   شهر نقاب، مرکز شهرستان جوین در ۳۰۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.   دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیش از هزار و ۱۰۰ تخت بیمارستانی در قالب ۶ بیمارستان، ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، همچنین ۱۹۵ خانه بهداشت به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی می‌دهد.

دیگر خبرها

  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز