Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان با اشاره به اعطای دو هزار و 283  فقره وام ضروری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 7 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان هرمزگانی پرداخت شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی الهیاری، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز؛  بابیان اینکه وام‌های ضروری برای حل مشکلات و گره‌گشایی از زندگی مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت می‌شود، اظهار کرد: این نهاد از طریق صندوق امداد ولایت در زمینهٔ های ازدواج، درمان، تحصیل، مسکن و اشتغال به واجدین شرایط تسهیلات پاعطا می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در هشت‌ماهه سال جاری دو هزار و 283  فقره وام ضروری با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و 737 میلیون تومان از طریق صندوق امداد ولایت هرمزگان به نیازمندان این استان پرداخت‌شده است.

الهیاری با اشاره به اهمیت ترویج سنت حسنه قرض‌الحسنه در جامعه تاکید کرد: با سپرده‌گذاری از سوی خیران نیکوکار در صندوق امداد ولایت به‌صورت قرض‌الحسنه می‌توان تسهیلات بیشتری برای رفع مشکلات نیازمندان پرداخت نماییم.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان بااشاره به تنها شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در استان خاطرنشان کرد: خیران نیکوکار می‌توانند با افتتاح حساب سپرده قرض‌الحسنه در این صندوق ضمن استفاده از کلیه خدمات بانکی، درزمینهٔ حمایت از نیازمندان و محرومان جامعه نقش مهمی را ایفا کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۷۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات پرداخت وام سفر دوم رئیس‌جمهور به چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری چهارمحال‌و بختیاری جزئیات وام ۲۵ میلیون تومانی کم‌بهره سفر دوم رئیس‌جمهور به این استان را اعلام کرد.

فرشاد طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ۱۶۸ هزار نامه از سوی مردم در سفر دوم رئیس‌جمهور به استان ارسال شده بود که حدود ۵۰ هزار نفر متقاضی دریافت وام کم‌بهره ۲۵ میلیون تومانی بودند، این تسهیلات از نیمه دوم اردیبهشت، توسط شش بانک عامل در استان شروع می‌شود.

وی افزود: از ۱۶۸ هزار نامه‌ای که از سوی مردم ارسال شده بود، شش هزار و ۵۰۰ نامه بدون نام و نشان هستند، از این تعداد حدود ۶۰ هزار نامه متقاضی دریافت وام بودند و مابقی درخواست‌ها مشکلات افراد بودند که به دستگاه‌ها ارجاع داده شد و این نامه‌ها در حال بررسی و پیگیری هستند.

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: تسهیلات بلاعوض یک‌ونیم میلیون تومانی، ویژه افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی آغاز شده است و امید می‌رود تا پایان اردیبهشت به اتمام برسد.

طهماسبی بیان کرد: تسهیلات مربوط به پرداخت‌های بلاعوض، ۵۰ میلیارد تومان نیز پیش‌بینی و تخصیص داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: افراد در صورتی که در سفر اول رئیس‌جمهور تسهیلات دریافت نکرده باشند، مشمول دریافت وام ۲۵ میلیون تومانی خواهند شد.

کد خبر 746718

دیگر خبرها

  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه طی سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • جزئیات پرداخت وام سفر دوم رئیس‌جمهور به چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • پرداخت ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم خراسان جنوبی