Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم سراوان قصد ورود به پارکینگ گمرک را داشته و انتظامات به او می‌گوید ورود به پارکینگ نیاز به هماهنگی داشته...

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرگزاری دانشجو، به گفته منبع آگاه نماینده سراوان برای تضمین ضمانت نامه کالایی به گمرک مراجعه کرده بود و آن کالا خودرو نبود، نماینده مردم سراوان قصد ورود به پارکینگ گمرک را داشته و انتظامات به او می‌گوید ورود به پارکینگ نیاز به هماهنگی داشته و نماینده از این انتظار ۱۰ دقیقه‌ای برای هماهنگی ورود خودروی خود عصبانی شده و به کارمند گمرک توهین و فحاشی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به گفته وی این فیلم به هیچ وجه ۴۵ دقیقه نبوده، و نماینده مجلس ۷ دقیقه در خودروی خود منتظر مانده و کمتر از ۳ دقیقه هم با کارمند گمرک به مشاجره پرداخته است، نماینده با این استدلال که چرا برای او با سایر مردم تفاوت قائل نمی‌شوند و او هم مانند مردم عادی باید منتظر طی مراحل قانونی برای ورود به پارکینگ گمرک باشد، عصبانی شده و کارمند وظیفه شناس گمرک را به باد فحش می‌گیرد.   این منبع آگاه در ادامه گفت: نماینده سراوان ابتدا با یک خودروی لکسوس و با عنوان تضمین ضمانت کالای یک وارد کننده و گره گشایی از کار مردم به پارکینگ گمرک مراجعه می‌کند. انتظامات به وی متذکرمی شود که ورود به پارکینگ نیاز به هماهنگی داشته و جهت انجام امور باید منتظر بماند در نتیجه آقای درازهی از این انتظار ۱۰ دقیقه‌ای عصبانی شده و به کارمند گمرک توهین و فحاشی میکند.   لازم به ذکر است که محمد باسط درازهی روز گذشته در جلسه غیرعلنی مجلس پس از تذکر نمایندگان درخصوص مراجعه وی به گمرک با خودروی لکسوس، گفته مالک دو دستگاه خودروی لکسوس است اما پس از رسانه ای شدن ماجرا وی از اساس موضوع را تکذیب کرده و اظهار داشته که خودرو متعلق به فردی به نام حاجب، واردکننده خودرو بوده است.   این منبع آگاه با اشاره به حضور نماینده سراوان به همراه حاجب، واردکننده خودرو در گمرک تصریح کرد: مشخص شد که درازهی برای تضمین ضمانت کالای حاجب (که البته خودور نبوده) به گمرک مراجعه کرده و پس از اتمام کار با خودروی پرشیای مجلس به محل کار خود مراجعت کرده است.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۷۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار محمدرضا زهانی اظهار کرد: عصر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، حادثه برخورد سه دستگاه خودروی سواری در شهید اصلانی ۹۲ به مرکز فرماندهی اعلام شد.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: این تصادف منجر به محبوسی راننده داخل خودروی پراید شده بود که با عملیات نجات ایستگاه ۹ شهداء فرد مذکور رها سازی و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شد.

وی از انجام عملیات پیشگیری توسط آتش نشانان ایستگاه ۹ شهداء خبر داد و گفت: علت این حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است.
 

دیگر خبرها

  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • ۴ حالتی که حمل خودروهای توقیفی با جرثقیل را الزامی می‌ کند
  • مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می‌خواهند خودروی برقی وارد کنند؟
  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • کاکایی، کارشناس صنعت خودرو: مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می خواهند خودروی برقی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیونی وارد کنند؟
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود/اعمال قانون و اعزام به پارکینگ
  • فرماندار: طرح تأمین پارکینگ اطراف حرم مطهر رضوی را تحویل دولت داده‌ایم 
  • اجرای پروژه توسعه زیرساختی پارکینگ باران در مجتمع گردشگری صفه
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند