Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@19:46:53 GMT

تذکر نماینده اهواز به وزرای کشور و اطلاعات

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۷۷۶۱

 تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (چهارشنبه 28 آذر 97) توسط علی اصغر یوسف‌نژاد عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.

سیدهادی بهادری نماینده مردم ارومیه به اتفاق 4 نفر از نمایندگان در تذکری به وزیر کشور خواستار پرداخت حقوق کارکنان شهرداری ارومیه که 6 ماه است عقب افتاده، شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیب‌الله ده‌مرده نماینده مردم زابل در تذکری به وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد که متاسفانه به دلیل استاندارد نبودن سیستم گرمایشی یک مدرسه در زاهدان حادثه دلخراش آتش‌سوزی اتفاق افتاد و تعداد زیادی از خانواده‌ها را داغدار کرده و خواهشمندم دستور فرمایید در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی و گزارش آن به مجلس تقدیم شود.

امیر خجسته نماینده مردم همدان به وزیر اقتصاد لزوم توجه جدی به مؤسسات مالی غیرمجاز را متذکر شد.

احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در تذکری به وزیر کار عنوان کرد که علت این همه بی‌عدالتی در نظام پرداخت یارانه نقدی چیست.

نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد به وزیر ورزش لزوم نظارت بر باشگاه‌های ورزشی و برخورد جدی با مواردی که اقدام به آموزش و تبلیغ موارد غیراخلاقی می‌کنند و نیز به وزیر بهداشت لزوم نظارت بر قیمت داروها و جلوگیری از افزایش قیمت آنها با توجه به تخصیص ارز دولتی 4200 تومانی به دارو را متذکر شد.

الیم یارمحمدی به اضافه 8 نفر دیگر از نمیایندگان در تذکری به وزیر آموزش و پرورش عنوان کردند که 4 نفر از دانش‌آموزان بر اثر آتش‌سوزی در مدرسه‌ای در زاهدان دچار سوختگی شدید شدند،‌به این موضوع رسیدگی کنید.

علی ساری نماینده مردم اهواز در تذکری به وزرای اطلاعات و کشور عنوان کرد که علت ادامه بازداشت کارگران گروه ملی فولاد چیست.

سیدمحمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که چرا دولت به بی‌عدالتی‌های رئیس سازمان برنامه و بودجه رسیدگی نمی‌کند.

علی بختیار نماینده مردم گلپایگان در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار توجه به حقوق و مزایای بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نماینده مردم وزیر کشور حقوق شهرداری وزیر آموزش و پرورش استاندارد مدرسه اقتصاد یارانه مشهد وزیر بهداشت افزایش قیمت ارز دارو آموزش و پرورش فولاد دولت سازمان برنامه و بودجه تامین اجتماعی حقوق خانواده سازمان برنامه و بودجه فولاد وزیر آموزش و پرورش اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۷۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات وزرای خارجه ایران و مصر در گامبیا/ اهتمام قاهره برای تداوم گفتگو با تهران

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزیر امور خارجه کشورمان پیش از آغاز رسمی پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با سامح شکری وزیر خارجه مصر دیدار کرد.

ایران و مصر در جریان جنگ غزه تماس های خود را افزایش داده اند.

دیدار رئیس جمهور ایران با عبدالفتاح سیسی رییس جمهور مصر در ریاض و ملاقات امیرعبداللهیان با سامح شکری در ژنو و نیویورک بخشی از هماهنگی های تهران و قاهره در چند ماه گذشته بوده است.

در این دیدار در خصوص آخرین روند تلاش‌های فیمابین برای ارتقای روابط دوجانبه و همچنین آخرین تحولات منطقه به خصوص اوضاع فلسطین و غزه و تلاش‌های جاری برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین گفت‌وگو شد.   وزرای امور خارجه ایران و مصر در این ملاقات ضمن ابلاغ سلام‌ها و درودهای گرم رؤسای جمهور دو کشور به یکدیگر، اهتمام ویژه سران ایران و مصر برای پیگیری تقویت روابط فیمابین را مورد تأکید قرار دادند.   دو وزیر خارجه همچنین آخرین ارزیابی‌های خود را از تحولات منطقه به خصوص در عرصه فلسطین و جنگ علیه غزه ‌تبیین کردند.   وزیر امور خارجه ایران در این دیدار از تلاش‌ها و مواضع مصر برای توقف نسل‌کشی در غزه تشکر کرد و آمادگی ایران را برای ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه به غزه مورد تأکید مجدد قرار داد و خواستار مساعدت مصر در این خصوص شد.   امیرعبداللهیان بر مبنای توافق رؤسای دو کشور تبادل هیئت‌ها بین مؤسسات دینی دو کشور در چارچوب تقریب مذاهب و گفت‌وگوهای دینی را مفید و مؤثر خواند و این موضوع مورد استقبال طرف مصری قرار گرفت و وزیر خارجه مصر بر اهتمام ویژه الازهر مصر برای گفت‌وگوی بین مذاهب و همچنین تقویت روابط مردمی و گردشگری بین دو کشور تأکید کرد. * محکومیت حمله رژیم اسرائیل به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق وزیر امور خارجه ایران ضمن تشریح ابعاد حمله تروریستی رژیم اسرائیل به سفارت ایران در دمشق و همچنین واکنش نیروهای مسلح ایران در چارچوب دفاع مشروع، از موضع مصر در محکومیت اقدام تروریستی رژیم اسرائیل تشکر کرد.   سامح الشکری وزیر امور خارجه مصر نیز ضمن ابراز خرسندی از این ملاقات تأکید کرد: همواره برای گفت‌وگو و تماس بین مصر و ایران به عنوان دو کشور با تمدنی ریشه‌دار اهتمام داریم و مصر نسبت به پیگیری توسعه روابط بین دو کشور توجه ویژه‌ای دارد.   وزیر خارجه مصر همچنین با اشاره به تبعات تداوم جنگ در غزه و حملات اسرائیل علیه مردم فلسطین و خسارات بالای انسانی و مادی به خصوص کشتار غیرنظامیان توسط رژیم اسرائیل، ابراز امیدواری کرد تلاش‌های جاری سیاسی و مذاکراتی، منجر به توقف جنگ علیه غزه و احقاق حقوق مردم فلسطین شود.   سامح الشکری مجددا حمله اسرائیل به بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه را محکوم و شهادت جمعی از مستشاران نظامی ایران را تسلیت گفت و دیدگاه کشورش برای تلاش به منظور جلوگیری از افزایش تنش در منطقه را مورد تأکید قرار داد.   وزرای امور خارجه ایران و مصر در پایان ابراز امیدواری کردند برگزاری اجلاس سران همکاری اسلامی در گامبیا، موجب تقویت همبستگی و وحدت جهان اسلام در حمایت از مردم فلسطین و حل و فصل مسائل و مشکلات منطقه شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • دیدار وزرای خارجه ایران و سودان در گامبیا
  • هشدار فرماندار اهواز به مردم درپی رهاسازی آب سد دز
  • ملاقات وزرای خارجه ایران و مصر در گامبیا/ اهتمام قاهره برای تداوم گفتگو با تهران
  • لزوم توجه به توسعه باغات زیتون در شهرستان رودبار
  • لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها
  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد