Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@13:15:09 GMT

پست های غیر مصوب شهرداری را فربه کرده است

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۷۸۶۳

پست های غیر مصوب شهرداری را فربه کرده است

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری بر ضرورت حذف پست های غیر مصوب در شهرداری تهران تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «زهرا صدراعظم نوری» بر ضرورت جذب و انتصاب نیروها بر اساس پست های سازمانی مصوب تاکید کرد.

 

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری تصریح کرد: در چارت سازمانی و ساختار شهرداری تهران یکسری از پست ها مصوبه قانونی دارد اما برخی از پست های موجود در شهرداری مصوبه قانونی ندارد اما بر اساس روالی چندین ساله به نظر مصوب تلقی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر ضرورت متناسب ماموریت های سازمانی با پست های تعریف شده گفت: به نظر نمی رسد که وجود این پست ها برای شهرداری ضرورتی داشته باشد ضمن اینکه کارهای شهرداری نه تنها افزایش نیافته است بلکه در جاهایی محدود تر هم شده است.

 

نوری با بیان اینکه باید بین کارهای ستادی و صفی که بیشتر عملیاتی است تفاوت قائل شویم ادامه داد: البته در طی دهه اخیر شهرداری تهران در یکسری فعالیت ها و خدمات ورود کرده است که جزو ماموریت های شهردای نبوده و به نظر تداخل در وظایف سایر دستگاهها است.

 

وی تاکید کرد: براساس آنچه قانون مشخص می کند و بر اساس ماموریت های قانونی شهرداری یکسری از پست های موجود باید حذف شود چرا که محمل قانونی نیز ندارد.

 

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری این پست ها را قائم مقامی و مشاور اعلام و تصریح کرد: در حالی چنین پست هایی در شهرداری وجود دارد که در یک معاونت در شهرداری چندین اداره کل تعریف شده و در شهرداری مناطق نیز 8 معاونت با نیروهایشان در حال فعالیت هستند و دیگر ضرورتی به وجود چنین پست هایی احساس نمی شود.

 

نوری اظهار داشت: وجود این پست ها جز صرف یک سری هزینه ها و امکانات در شهرداری نتیجه ای جز فربه کردن ساختار و صرف هزینه های غیر ضرور ندارد و این در حالی است که ما شعار چابک سازی را می دهیم.

 

وی در خصوص وضعیت افرادی که این پست ها به آنها تعلق گرفته است تاکید کرد: عموما افرادی که در این پست ها قرار گرفته اند کارمندان شهرداری هستند و با حذف این پست ها، این افراد در جایگاههایی متناسب قرار می گیرند.

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس ایران هرمزگان آتش سوزی مدرسه زاهدان شب یلدا یلدا اصفهان استان بوشهر وحدت حوزه و دانشگاه حذف قائم مقام زهرا صدراعظم نوری شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۷۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند

به گزارش همشهری آنلاین، همزمان با دویست و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، یک فوریت طرح اصلاحیه ماده‌های ۱۶ و ۱۸ مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز پروژه‌های توسعه و بازسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسر قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب با ۱۸ رأی موافق تصویب شد.

مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و سومین جلسه شورا در جریان بررسی یک فوریت «طرح اصلاحیه ماده های ۱۶ و ۱۸ مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز پروژه‌های توسعه و بازسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسر قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب» با بیان اینکه ۱۷۲ مخزن آب اضطراری در سطح شهر از محل همین مصوبه ایجاد شده است، گفت: بیش از ۷۰ درصد این مخازن در دوره فعلی مدیریت شهری شکل گرفته است.

او افزود: تصفیه خانه‌های محلی نیز از مسیر همین مصوبه در سطح شهر ایجاد شده تا به شکل بهتری از محیط زیست حفاظت شود.

یک فوریت طرح اصلاحیه ماده های ۱۶ و ۱۸ مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز پروژه های توسعه و بازسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسر قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب با ۱۸ رأی موافق اعضای شورا به تصویب رسید.

کد خبر 849309 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها آب شوراى شهر تهران شهرداری شهردارى تهران شورای شهر تهران پایتخت

دیگر خبرها

  • پس‌لرزه‌های حصارکشی «لاله» در شورا
  • انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا