Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر سه دانش‌آموز جان باخته حادثه آتش‌سوزی روز گذشته در مدرسه «اسوه حسنه» زاهدان، ظهر امروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم سیستان و بلوچستان برگزار شد. ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، پیکر سه دانش‌آموز جان باخته در پی حادثه آتش‌سوزی روز گذشته در مدرسه «اسوه حسنه» زاهدان، ظهر امروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم سیستان و بلوچستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم باشکوه ساعت 14 امروز از مقابل مسجد جامع زاهدان تا تقاطع خیابان آزادی و امام خمینی(ره) برگزار شد که حضور مردم جهت بدرقه پیکر دانش‌آموزان بسیار چشمگیر بود.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بابت آتش‌سوزی مدرسه در زاهدان عذرخواهی کرداظهارات وزیر آموزش و پرورش درباره آتش‌سوزی مدرسه‌ای در زاهدانبرخورد جدی با مقصران آتش سوزی مدرسه در زاهدان

این سه دانش‌آموز به همراه یک دانش‌آموز دیگر که در حال حاضر در بیمارستان «امام علی(ع)» زاهدان تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد، صبح روز گذشته در پی وقوع حادثه آتش‌سوزی در مدرسه دخترانه «اسوه حسنه» واقع در خیابان «مصطفی خمینی» زاهدان دچار سوختگی شدید شدند.

در پی وقوع این حادثه دو نفر از دانش‌آموزان روز گذشته و یکی از آنها بامداد امروز جان باختند. در حال حاضر نیز هیئتی با حضور نماینده وزیر آموزش و پرورش مسئول رسیدگی به موضوع و برخورد با خاطیان احتمالی حادثه شده و در حال بررسی موضوع هستند.

انتها پیام/ن

R7843/P1361/S6,65/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۷۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مراسم تشییع پیکر این راوی دفاع مقدس از میدان ۱۲ محرم تا میدان امامزادگان دوخاتون شهرکرد برگزار شد.
در این مراسم مردم، مسئلان استانی و همرزمان این جانباز حضور داشتند.
پس از تشییع، نماینده ولی فقیه در استان نماز را بر پیکر این جانباز اقامه کرد.
پیکر حاج جمعلی کیانی در زادگاهش هرچگان به خاک سپرده می‌شود.
فرماندهی گردان مقدس یا زهرا سلام الله علیها، فرماندهی گردان مقدس امام سجاد علیه السلام و معاونت عملیات و معاونت هماهنگ کننده تیپ ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام، مشاور استاندار چهارمحال وبختیاری در امور ایثارگران و خدمت در ستاد توسعه وبازسازی عتبات عالیات استان ومواکب اربعین حسینی، گوشه‌ای از مسئولیت‌های این جانباز سرافراز استان و تیپ همیشه پیروز قمربنی هاشم علیه السلام است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس
  • لغو پرواز درسیستان وبلوچستان،بدلیل وضعیت جوی
  • صدور مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور
  • تشییع پیکر ابوالشهداء حاج رجبعلی دهنوی در مشهد+عکس
  • گیرافتادگی لودر در سیلاب در محور خاش به ایرانشهر با ۳ جان‌باخته