Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: ۱۲۰میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در بخش کشاورزی توسط سازمان جهاد کشاورزی جذب شد. ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، عبدالرضا بازدار ظهر امروز در جلسه شورای اشتغال استان که در سالن جلسات معاونت امور اقتصادی استانداری برگزار شد با اشاره به تسهیلات اشتغال روستایی اظهار داشت: 120میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در بخش کشاورزی توسط سازمان جهاد کشاورزی جذب شده و در همین راستا برای هرکدام از شهرستان‌ها سهم مشخصی در نظرگرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:4میلیارد و 131میلیون تومان به شهرستان رومشکان اختصاص داده شد که 76 درصد این اعتبار با مبلغ بالغ بر 3میلیارد و134میلیون تومان تاکنون جذب شده است.

50 درصد تسهیلات اشتغال روستایی سیستان و بلوچستان تاکنون جذب نشده است123 میلیارد تومان در طرح اشتغال روستایی استان ایلام جذب شد800میلیارد تومان تسهیلات برای طرح‌های اشتغال روستایی لرستان لحاظ شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان عنوان کرد: در استان لرستان باید آسیب شناسی از محل اعتبار صندوق توسعه ملی و توسعه پایدار در استان باید انجام شود.

وی بیان کرد: در لرستان ظرفیت‌هایی وجود دارد که هنوز به بهره‌برداری نرسیده‌اند و در استان شهرستان‌هایی همچون رومشکان هستند که نسبت به استان مغفول مانده‌اند. برخوردی که در سطح ملی با استان لرستان دارند مانیز این برخورد را با شهرستان‌های استان داریم.

بازدار بیان کرد: شهرستان خرم‌آباد به طور مرتب در حال توسعه است ولی سایر شهرستان‌های استان از غافله توسعه عقب مانده‌اند درحالی که باید در صندوق اشتغال روستایی از مناطقی که ظرفیت روستایی و عشایری دارند کمک بگیریم.

وی گفت: اگر بخواهیم شهرستان‌هایی که ظرفیت اشتغال روستایی دارند پیشرفت کنند باید برای آنها برنامه داشته باشیم و سود تسهیلات این شهرستان ها را کم کنیم تا جاذبه سرمایه گذاری بیشتری ایجاد و امکانات اداری در این شهرستان‌ها بیشتر شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به توسعه گیاهان دارویی تصریح کرد: نهاده‌های حمایتی می‌تواند به توسعه گیاهان دارویی کمک کند که متاسفانه در مرحله اول اشتغال پایدار روستایی کمترین تسهیلات مربوط به گیاهان دارویی بود که امیدواریم تسهیلات در حوزه گیاهان دارویی مدیریت شود.

انتهای پیام/ن

R41450/P1361/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۸۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای حمایت از اشتغالزایی و بهبود معیشت خانوارها، تسهیل شرایط ازدواج، تحکیم بنیان خانواده و جوانی جمعیت، حمایت از کشاورزان خسارت دیده و ... شعب این بانک در سراسر کشور طی سال 1402 بیش از 126 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه جمعا به مبلغ 145 هزار و 610 میلیارد ریال به متقاضیان و واجدان شرایط پرداخت کرده اند.

شایان ذکر است، از مجموع تسهیلات قرض الحسنه پرداختی توسط بانک کشاورزی در مقطع یاد شده، بالغ بر 83 هزار میلیارد ریال در قالب بیش از 40 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و 28 هزار میلیارد ریال در قالب 42 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به متقاضیان پرداخت شده و الباقی در قالب تسهیلات اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی، ودیعه مسکن مدد جویان کمیته امداد و بهزیستی، تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی، کمک به کشاورزان خسارت دیده و ...  بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باغچه‌های سلامت خانگی راهی برای ترویج فرهنگ تغذیه سالم
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • تحقق ۱۱۴ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بهار
  • اختصاص ۹۸ میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی کشاورزی گناباد
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • سند نقشه راه کشاورزی در استان همدان برای نخستین بار در کشور تدوین شد
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام