Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، نیرو‌های سازمان اورژانس کشور با هدف ترویج فرهنگ اهدای خون، امروز پویش خون قهرمان را با همکاری سازمان انتقال خون ایران برگزار کردند و با مراجعه به پایگاه‌های انتقال خون سراسر کشور، اقدام به اهدای خون کردند. پیرحسین کولیوند با حضور در مرکز جامع اهدای شهید ستاری انتقال خون تهران، در این اقدام انسان دوستانه مشارکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به اینکه در سازمان انتقال خون، کمبود خون احساس می شود، هدف اصلی این پویش، نجات جان هموطنان در سراسر کشور است. همچنین از دیگر اهداف پویش خون قهرمان می توان به ترویج فرهنگ اهدای خون و روحیه فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی در بین نیروهای اورژانس و مردم است.

کولیوند اظهار کرد: همکاران ما در سازمان اورژانس کشور با وجود اینکه در شرایط سختی کار کرده و فداکاری می کنند، اما هر زمان هر جایی که احساس کنند حتی یک قطره خون آنها می تواند موثر باشد، این کار را انجام می دهند.

سرپرست سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه سال گذشته نیز پویش قهرمان برای اهدای خون نیروهای اورژانس برگزار شد، اظهار داشت: نیروهای اورژانس امروز در سراسر کشور با همکاری سازمان انتقال خون ایران، این کار ارزشمند و انسانی را انجام می دهند که باید از آنها تقدیر و تشکر کنم.

انتهای پیام/

پویش خون قهرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت بهداشت اخبار سلامت اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۸۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان؛ حسین قاسمی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی گفت: با توجه به شرایط نامساعد جوی و طغیان رودخانه، طی تماس تلفنی با پرسنل ۱۱۵ جان ۲ مادر باردار به دلیل درد زایمان ۲۵ و۴۰ ساله نجات یافت.

وی افزود: طی تماس تلفنی به پایگاه اورژانس ۱۱۵ بلافاصله دو آمبولانس از جاسک و بشاگرد اعزام شد.

قاسمی اضافه کرد: مادر ۲۵ ساله به بیمارستان خاتم الانبیا جاسک و مادر ۴۰ ساله به بیمارستان بقیه الله الاعظم بشاگرد انتقال یافتند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان اظهار کرد: پس از پذیرش در بیمارستان‌ها، اقدامات درمانی لازم توسط تیم پزشکی انجام شد و خوشبختانه جان مادران باردار نجات یافت.

کد خبر 6080625

دیگر خبرها

  • تصویب ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی در نیرو‌های مسلح
  • برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در خوزستان
  • آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور برگزار شد
  • تصویب ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی
  • بالگرد اورژانس استان تهران جان دو نفر را در اتوبان تهران-قم نجات داد
  • آخرین وضعیت سیل در جنوب کشور
  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
  • نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی
  • سازمان انتقال خون هیچ جایگزینی ندارد
  • آمادگی کامل اورژانس برای برگزاری باشکوه یادواره عملیات بازی دراز