Web Analytics Made Easy - Statcounter

چوبینه گفت: شرکت شهر سالم در کنار پایش سلامت پارکبانان و بازنشستگان شهرداری تهران در هر مرکز شهر سالم روزانه پنج کودک کار را از لحاظ سلامت مورد پایش قرار می دهد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، «حمید چوبینه» در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه شرکت شهر سالم در تمامی 18 منطقه شهرداری تهران دارای درمانگاه هایی است که به مردم و کارکنان شهرداری خدمات سلامت ارایه می دهد، افزود: در حوزه کودکان کار و آسیب دیده و زنان سرپرست خانوار بنا داریم تا با کمک NGO ها و خیرین طرح والدین درمانی اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران با بیان اینکه در سال آتی چند مرکز درمانی در نقاط کم برخوردار شهر تهران ایجاد می شود، گفت: مرکز جامع پیشگیری و تشخیص سرطان در بلوار کشاورز در آینده راه اندازی خواهد شد.

 

وی افزود: در خصوص فراگیر شدن سرطان در بین مردم نیازمند بررسی های جامع و گسترده علمی هستیم، هرچند افزایش سن، و عدم تغذیه مناسب از دلایل آن می باشد.

 

وی با بیان اینکه ما در اربعین نیز به زوار ایرانی و سایر کشورها خدمات درمانی مناسبی ارایه داده ایم، افزود: در اربعین امسال در نجف، کربلا و عمود 707 ما با راه اندازی مراکز درمانی خود به بیش از 27 هزار نفر که برای درمان مراجه کرده بودند، خدمات لازم را ارایه کردیم.

 

مدیرعامل شرکت شهر سالم با بیان اینکه ما در حال پرداخت بدهی شهرداری تهران به بیمارستان ها می باشیم، افزود: در 9 ماه گذشته سال جاری که بیمارستان ها از شهرداری تهران 80 میلیارد تومان طلب انباشته داشتند، موفق شدیم 60 میلیارد تومان از آن را بازپرداخت نماییم تا بیمارستان ها بتوانند به کارکنان شهرداری خدمات شایسته ای را ارایه دهند.

 

چوبینه با بیان اینکه نگاه ما در ارایه خدمت برای تمام شهروندان تهرانی می باشد، گفت: پایش سلامت پارکبانان از دغدغه های اصلی شهروندان و شهرداری تهران است که در 9 ماهه اخیر بیش از 16 هزار کارگر شهرداری از لحاظ سلامت پایش شده اند و دو هزار و 500 نفر از کارگران شهرداری که دارای بیماری بودند، شناسایی شده و درمان آنها انجام شد.

 

وی با بیان اینکه ما به دنبال اصلاح و بهبود وضعیت درمانی درمانگاه ها بخصوص در مناطق کم برخوردار هستیم، افزود: با ایجاد تنوع در ارایه خدمات توانسته ایم بخش قابل توجهی از نیازهای درمانی کارکنان و شهروندان تهران را تامین نماییم.

 

وی افزود: هم اکنون درمانگاه منطقه 20 شهرداری تا ساعت 24، درمانگاه منطقه 8 به صورت شبانه روزی فعالیت می نمایند و در مناطق 17 و 19 نیز تنوع خدمات را افزایش داده ایم و درمانگاه های ما در مناطق 11 و 18 در حال راه اندازی است.

 

چوبینه با بیان اینکه رشد درآمدی شرکت شهر سالم در حوزه سرمایه ای 300 درصد بوده است، گفت: تمام فعالیت هایی که توسط شهر سالم به پیمانکاران سپرده شده اولویت ما تعهد پیمانکاران در ارایه خدمات درمانی شایسته است و برای همین در تمامی فعالیت های صورت گرفته در کنار شفافیت وجود پیوست اجتماعی در دستور کار ما قرار دارد.

 

 

 

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس هرمزگان استان بوشهر خبرگزاری شبستان اصفهان شب یلدا سیدعباس صالحی ایران وحدت حوزه و دانشگاه شهر سالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۸۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، اکرم فرهادی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران گفت: یکی از عوامل اصلی ماندگاری پزشکان و بیتوته بودن آن‌ها در مراکز خدمات جامع سلامت، وجود محل زیست مناسب پزشکان است و با احداث مکان‌های مناسب تمام تلاشمان را می‌کنیم تا راه ارائه خدمات سلامت باکیفیت بالاتر به مردم با حضور همیشگی پزشکان هموار شود.

وی تصریح کرد: پانسیون پزشکان دالکی در زمینی به مساحت ۱۰۰ مترمربع و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در محوطه مرکز خدمات جامع سلامت دالکی احداث خواهد شد.

فرهادی گفت: شهر دالکی با جمعیتی در حدود ۹ هزار نفر، به دلیل قرار گرفتن در محور مواصلاتی استان بوشهر به استان فارس، بار مراجعات به بخش درمانی مرکز خدمات جامع سلامت دالکی بالا است و باید توجه بیشتری به زیرساخت‌های درمانی در این شهر شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر ضمن تقدیر از تلاش‌های شبکه بهداشت و درمان دشتستان در خصوص پیگیری و ارتقا زیرساخت‌های بهداشتی این شهرستان خاطرنشان کرد: باعث افتخار است که قدم‌هایی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم برداریم و با تکمیل زیرساخت‌ها، سطح پاسخگویی به نیازهای بهداشتی درمانی مردم بیش‌ازپیش ارتقا می‌یابد.

کد خبر 6088250

دیگر خبرها

  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد