Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد زیکساری پیشکسوت کاراته کشورمان و دبیر هیئت کاراته استان گیلان در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حاشیه‌های اخیر کاراته بیان کرد: کاراته این روز‌ها به همدلی و اتحاد نیاز دارد تا در رقابت‌های پیش رو موفق باشد. از صحبت‌های برخی افراد تعجب می‌کنم. آن‌ها انتقاد‌های تندی به مسئولان فدراسیون می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر حال کاراته به رفتار اینگونه برخی از دوستان آشناست و امیدوارم آشوری به عنوان سرپرست فدراسیون فضای همدلی را برای جامعه بزرگ این رشته  پدید آورد تا آرامش به فضای کاراته بازگردد.

او ادامه داد: پیشکسوتان و قهرمانان ما باید به فدراسیون کمک کنند تا در این سال که از نظر کسب سهمیه المپیک حساس است بتواند با پیشنهاد‌های درست به سمت موفقیت حرکت کند. اینکه برخی افراد به خواسته‌های خود نمی‌رسند و انتقاد می‌کنند صحیح نیست.

او درباره عملکرد هیئت کاراته استان گیلان عنوان کرد: این هیئت همیشه قطب کاراته ایران بوده و قهرمانان و افتخار آفرینان زیادی را به تیم ملی معرفی کرده است و در حال حاضر هم سارا بهمن یار تنها مدال آور تیم ملی بانوان در رقابت‌های جهانی مادرید از همین استان بوده است.

زیکساری ادامه داد: در این سال‌ها هیئت کاراته گیلان توانسته است در تمامی رده‌های تیم ملی نماینده‌های موفقی داشته باشد و در لیگ جهانی کاراته وان چین نیز ۳ کاراته کا از همین استان راهی رقابت‌ها شدند. موفقیت‌هایی که کاراته ایران در رقابت‌های مختلف داشته است نشان از برنامه ریزی دقیق و نگاه ویژه مسئولان فدراسیون به تیم ملی دارد.

‎او عنوان کرد: با توجه به المپیکی شدن کاراته، جامعه کاراته انتظار دارد تا ملی پوشان ما در مسابقات المپیک موفق به کسب مدال شوند که این امر دور از دسترس نیست و امیدواریم که شاهد موفقیت تیم‌های ملی کاراته ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو باشیم.

‎زیکساری تصریح کرد: از مسئولان وزارت ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون کاراته تقاضا داریم که قهرمانان ما را برای حضور در لیگ‌های مهم جهانی بیش از پیش حمایت کنند تا روند موفقیت‌های تیم ملی ادامه داشته باشد.

‎دارنده دو مدال طلای تیمی بزرگسالان آسیا و دو مدال برنز مسابقات دانشجویان جهان در پایان گفت: امیدوارم که جامعه کاراته با همدلی و اتحاد به ایجاد آرامش این رشته کمک کنند تا با کاهش حاشیه‌ها تیم‌های ملی ما بتوانند در مسابقات مختلف سهمیه المپیک را بدست آورند.

بیشتر بخوانید:

رهنما: خانواده کاراته باید از خودزنی دست بردارد/ عملکرد تیم ملی بانوان سینوسی است

باقری: جلوی عوامل آسیب زا به تیم ملی کاراته بانوان گرفته می‌شود/ از بازیکن سالاری جلوگیری می‌کنیم

واکنش سرپرست فدراسیون کاراته به دریافت پول از ورزشکاران

بهنام فر: از هدایت تیم ملی پایه کناره گیری می‌کنم/برخی برای رسیدن به مقام از فدراسیون انتقاد می‌کنند

انتهای پیام/

اظهارات زیکساری درباره تیم های ملی کاراته

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کاراته اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۸۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان برگزاری مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کاراته

زمان مسابقات انتخابی تیم ملی رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان پسران و دختران و بخش کومیته در استان همدان اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، مسابقات قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) در بخش کومیته رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، زیر 21 سال و بزرگسالان پسران روزهای 26 تا 31 فروردین و در بخش دختران نیز روزهای یک تا 6 اردیبهشت 1403 در استان همدان برگزار می‌شود.

این مسابقات برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان 2024 برگزار می‌شود و ثبت نام برای رده سنی بزرگسالان از 27 اسفند آغاز و تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت و ثبت نام در این مسابقات به صورت رایگان است.

رده‌های سنی و اوزان این مسابقات به شرح زیر است:
رده سنی نوجوانان:
متولدین 1387/7/20 الی 1389/7/19 (14،15سال)
اوزان دختران:  47-، 54-، 61-، 61+
اوزان پسران: 52-، 57-، 63-، 70-، 70+

رده سنی جوانان: 
متولدین 1385/7/20 الی 1387/7/19 (16،17سال)
اوزان دختران: 48-، 53-، 59-، 66-، 66+
اوزان پسران: 55-، 61-، 68-، 76-، 76+

رده سنی زیر 21 سال:
متولدین 1383/7/20 الی 1385/7/19 (18،19،20سال)
اوزان دختران: 50-، 55-، 61-، 68-، 68+
اوزان پسران: 55-، 60-، 67-، 75-، 84-، 84+

رده سنی بزرگسالان:
متولدین 1385/6/31 به قبل (بالای 18 سال)
اوزان بانوان: 50-، 55-، 61-، 68-، 68+
اوزان آقایان: 55-، 60-، 67-، 75-، 84-، 84+

در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان ارفاق وزن وجود ندارد و در اوزان رده سنی زیر 21 سال و بزرگسالان حداکثر ارفاق وزن یک کیلوگرم خواهد بود. پذیرش حضوری و وزن‌کشی هر رده یک روز قبل از برگزاری مسابقات آن رده انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعداد عجیب ورزشکاران روسیه در المپیک پاریس
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • اعلام زمان برگزاری مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کاراته
  • قرائت عهدنامه ریاست توسط رییس جدید فدراسیون والیبال
  • کیومرث هاشمی: دوران رقابت تمام شد، اکنون زمان رفاقت در والیبال است
  • وزیر ورزش در مراسم اهدای حکم تقوی؛ دوران رقابت تمام شد و وقت رفاقت در والیبال است
  • اولین توصیه وزیر ورزش به رییس جدید والیبال
  • تقوی: روزهای سختی در والیبال داشتیم/ از کسب سهمیه المپیک ناامید نیستیم
  • رئیس جدید فدراسیون والیبال مشخص شد
  • نیاز تمام تیم‌های ملی با هتل فوتبال برطرف می‌شود