Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@02:47:14 GMT

بارسلونا و تکذیب توافق با هافبک پاری سن ژرمن

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۸۳۹۵

بارسلونا و تکذیب توافق با هافبک پاری سن ژرمن

اسپورت و موندودپورتیوو به نقل از منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا هرگونه توافق بارسا با آدرین رابیو را تکذیب کردند.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته لوپاریزین ادعا کرد که پس از عدم تمدید قرارداد رابیو با پی اس جی او با بارسلونا تقریبا تمام کرده است و به تواق نهایی نیز دست یافته. این خبر حتی امروز تیتر یک نشریه موندودپورتیوو نیز بود با این حال این نشریه و نیز دیاریو اسپورت که نزدیک به باشگاه بارسلونا هستند، امروز هرگونه توافق بارسا با رابیو را تکذیب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رابیو که مدت هاست بحث تمدید قرارداد او با پی اس جی به سوژه رسانه ها تبدیل شده، در نهایت تصمیم گرفت که تمدید نکند و آرترو هنریک، مدیر ورزشی پی اس جی نیز با تایید این خبر گفت که رابیو برای تنبیه یا به سکوها تبعید می شود یا تا پایان فصل نیمکت نشین خواهد بود.

 

 

 

 

رابیو که از طرف مادرش که ایجنت او نیز محسوب می شود به بارسا اطمینان داده است که راهی این تیم خواهد شد، از ژانویه می تواند با تیم های مدنظرش وارد مذاکره شود. او به سران بارسا قول های مساعدی داده اما قضیه گریزمان باعث شد تا بارسایی ها به هیچ عنوان دیگر روی قول های شفاهی حساب نکنند.

همچنین مسئولان بارسا به رابیو وعده داده اند که در صورت عدم تمدید قرارداد و در نهایت انتقال به نوکمپ، به وی 10 میلیون یورو پاداش خواهند داد.

 

البته هرگونه مذاکره بارسا با رابیو پیش از ژانویه تخلف محسوب می شود و پی اس جی می تواند از بارسا به فیفا شکایت کند. شاید به همین دلیل است که توافق نهایی با رابیو امروز تکذیب شد. 

در هر صورت بارسا می داند که در راه جذب رابیو رقیبی جدی چون یوونتوس را پیش رو دارد و ممکن است در زمستان هر اتفاقی رخ دهد. هرچند که یووه حاضر به پرداخت 10 میلیون یورو پاداش به رابیو نیست و همین کار را برای پیوستن او به باشگاه تورینی دشوار می کند.

 

 

 

 

 از سوی دیگر پی اس جی نیز قصد ندارد رابیو را رایگان از دست بدهد و این امکان وجود دارد که او را در نقل و انتقالات زمستانی در فهرست فروش قرار داده و با قیمتی پایین تر از حد انتظار به فروش برساند. با توجه به اختلافات پی اس جی با بارسا از زمان انتقال نیمار، بعید است در صورت قرار گرفتن رابیو در فهرست فروش، او به بارسا منتقل شود. اینجاست که بایرن و یوونتوس دست بالاتر را نسبت به بارسلونا خواهند داشت.

 

پاری سن ژرمن بارسلونا آدریان رابیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۸۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل نوردین به پاری سن ژرمن (مون پلیه 1-2 پاری سن ژرمن)

گل نوردین به پاری سن ژرمن را مشاهده می کنید.

دانلود (3.7MB)

دیگر خبرها

  • مصدومیت عجیب و دردناک ستاره پاری‌سن‌ژرمن
  • بدون یک یورو تخفیف: شوک سیتی به بارسلونا
  • پیروزی بارسلونا با درخشش لواندوفسکی / ناپولی ترمز اینتر را کشید/پاری‌سن‌ژرمن دست‌نیافتنی‌تر شد
  • گل مندز به مون پلیه (مون پلیه 2-6 پاری سن ژرمن)
  • گل نوردین به پاری سن ژرمن (مون پلیه 1-2 پاری سن ژرمن)
  • بارسلونا-پاری‌سن‌ژرمن: اهلا و سهلا تشافی!
  • واکنش انریکه به بازی با بارسا: به خانه می آیم مانند کریسمس!
  • ژاوی: بیشتر از پاری سن ژرمن لیگ قهرمانان برده‌ایم اما آنها شانس اصلی صعود هستند
  • هشتاد درصد طرفداران پاری سن ژرمن، مطمئن از پیروزی تیمشان مقابل بارسلونا!
  • خبری از بارسا نیست: اسطوره در پاریس می‌‎ماند