Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@10:27:53 GMT

وزیر صنعت: لوازم خانگی ۱۰ درصد ارزان شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۸۳۹۸

وزیر صنعت: لوازم خانگی ۱۰ درصد ارزان شد

وزیر صنعت ، معدن و تجارت اعلام کرد: طی توافق با تولیدکنندگان لوازم خانگی صورت گرفته قیمت لوازم خانگی حداقل ده درصد کاهش خواهد داشت.

به گزارش مشرق به نقل از شاتا، رضا رحمانی در نشست مشترک با تولید کنندگان و تشکلهای صنفی حوزه لوازم خانگی با اشاره به بالا رفتن قیمت مواد اولیه تولید افزود: با برنامه ریزی انجام شده دلال ها حذف می شوند و قیمت فولاد و پتروشیمی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
. هم حتما کاهش می باید . بیشتر بخوانید: زمان کاهش ۱۵ درصدی قیمت لوازم خانگی

وزیرصنعت ، معدن وتجارت تاکید کرد:‌ تنها کسانی که دارای پروانه بهره برداری هستند مجاز به خرید مواد اولیه اند و در این زمینه روسای سازمانهای صنعت ،‌معدن و تجارت استانها نیز مسوولیت دارند.

رحمانی با اشاره به پتاتسیلهای موجود در صنعت لوازم خانگی و برنامه ریزی برای توسعه تولیدات این صنعت تصریح کرد: هماهنگی های خوبی انجام شده است و امیدوارم با کاهش قیمت ها شاهد رونق در بازار باشیم.

در این نشست مشترک نمایندگانی از اتحادیه لوازم خانگی واتاق بازرگانی و همچنین تعدادی از فعالان صنعتی نیز حضور داشتند که به بیان دغدغه ها و مشکلات موجود در این صنعت پرداختند.

فعالان صنعتی ضمن استقبال از نشست مشترک با وزیرصنعت ، معدن وتجارت و توجه به مشکلات و چالش های صنعت لوازم خانگی گزارشی از ظرفیت ها و توانمندی های تولیدکنندگان این صنعت ارایه کردند.همچنین شرکت کنندگان بر کاهش قیمت برای افزایش تقاضا در بازار لوازم خانگی تاکید کردند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز اعتراضات فرانسه نماینده سراوان لوازم خانگی وزیر صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۸۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خصوصی سازی استقلال در مسیری جدید؛ ۵۱ درصد سهام به بانک صنعت و معدن واگذار شد!

خصوصی سازی باشگاه استقلال وارد فاز جدیدی شده است...

طرفداری | بانک صنعت و معدن به عنوان کارگزار استقلال برای فروش ۵۱ درصد سهام باشگاه انتخاب شد.

روند خصوصی سازی باشگاه استقلال و پرسپولیس آغاز شده است. بانک صنعت و معدن به عنوان کارگزار استقلال برای فروش ۵۱ درصد سهام باشگاه انتخاب شد و حالا باید دید در ادامه چه اتفاقاتی رخ می دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

عاشقانه‌های توماس مولر و کره اسبش! (فیلم) مهاجم معروف بلژیکی روی هوادار، فن کشتی کچ زد! (فیلم) مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا در دام اعتیاد عادل فردوسی پور بازنشسته شد؛ خداحافظ صداوسیما ادگار داویدز به زودی در ایران؛ عیدتون مبارک!

دیگر خبرها

  • برندهای ایرانی در حال پوست اندازی کیفیت در ایران
  • خصوصی سازی استقلال در مسیری جدید؛ ۵۱ درصد سهام به بانک صنعت و معدن واگذار شد!
  • هیچ‌گونه افزایش قیمت برای گوشت قرمز در استان سمنان نداریم
  • سرپرست معاونت حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد
  • افزایش قیمت برخی لوازم خانگی؛ دردسر فروشگاه‌های بزرگ برای مغازه‌داران خرد
  • تکذیب افزایش قیمت گوشت قرمز در استان سمنان
  • قیمت برخی از شرکت‌های لوازم خانگی افزایش یافت/ دردسر فروشگاه‌های بزرگ برای مغازه‌داران خرد
  • با این 5 ترفند قیمت تور کیش را تا 50 درصد کاهش دهید
  • عرضه ۲ میلیارد دلار لوازم خانگی قاچاق در کشور/ صادرات به ۴۰۰ میلیون دلار رسید
  • کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی شد