Web Analytics Made Easy - Statcounter

خزائی عرب با بیان اینکه از ابتدای امسال به ۱۸۸ طرح مبلغ سه میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت شده، گفت: امسال ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان شهرستان بیرجند اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از بیرجند، « مهدی خزائی عرب» امروز (28 آذر) در پانزدهین جلسه کمیته اشتغال شهرستان بیرجند، اظهار کرد: اعتبار مشاغل خانگی بند «ب» تبصره 16 اشتغال کمیته امداد بیرجند برای سال جاری 6 میلیارد و 200 میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بیرجند با بیان اینکه 96 درصد این اعتبارات به بانک ها عامل ابلاغ شده است، گفت: تاکنون 324 طرح به مبلغ 5 میلیارد و 915 میلیون تومان به بانک ها معرفی شده اند.

 

خزائی عرب ادامه داد: از این تعداد به 188 طرح مبلغ 3 میلیارد و 390 میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت شده است.
 

وی بیان کرد: 96 درصد سهمیه اشتغال به بانک ها معرفی شده و تاکنون 55.2 درصد تسهیلات آنها پرداخت شده است.
 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بیرجند با اشاره به اینکه در راستای تعهد اشتغال کمیته امداد بیرجند تاکنون 302 طرح اشتغال اجرایی شده، افزود: اما از این تعداد 240 طرح در سامانه رصد ثبت شده که 84 درصد تعهد اشتغال این نهاد در سال جاری تاکنون محقق شده است.

 

گفتنی است اعتبارات تبصره ب ماده 16 قانون بودجه کشور برای خوداشتغالی و ایجاد مشاغل خانگی است و فقرزدایی و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی بیشتر جامعه هدف آن است.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب یلدا هرمزگان مجلس وحدت حوزه و دانشگاه خبرگزاری شبستان شیراز آتش سوزی مدرسه زاهدان اصفهان استان بوشهر تسهیلات مشاغل خانگی تسهیلات اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۸۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در شهرستان شبستر

مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی در این مراسم با تقدیر از خیرین و مسئولین شهرستان شبستر گفت:این بسته‌های معیشتی با ارزش ۲ میلیارد تومان در بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی ره شبستر توزیع می‌شود.

ملا مهدی افزود:این شهرستان در کمک‌های مردمی و موارد دیگر پیشگام می‌باشد.

وی با اشاره به توجه کمیته امداد استان به زمینه اشتغال جامعه گفت:در طول سال جاری ۱ هزار و ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در سطح استان آذربایجان شرقی اعطا شده که از این میزان ۳۷ میلیارد تومان در شهرستان شبستر اعطا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات در گناباد
  • ۲۷۴ میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی دردشتستان پرداخت شد
  • پرداخت ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در هرمزگان
  • امسال ۲۰ هزار و ۱۹ فرصت شغلی ایجاد شد
  • میزان تحقق تعهدات اشتغال در استان بوشهر به ۱۳۵ درصد رسید
  • پرداخت ۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در استان بوشهر
  • افتتاح سه واحد مسکن مددجویی در بخش لاران
  • توزیع ۲هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در شهرستان شبستر
  • ایجاد اشتغال برای حدود ۵ هزار مددجو در استان همدان 
  • افتتاح ۳ واحد مسکن مددجویی در بخش لاران