Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مر کز کرمان ، این دو تفاهم نامه دیشب بین استاندار کرمان و معاون توسعه و فناوری رسانه ملی و برای پوشش 99 درصدی دیجیتال در استان و تکمیل ساختمان جدید صدا و سیمای مرکز کرمان به امضاء رسید.
معاون توسعه و فناوری صدا و سیما امروز هم  در ادامه سفر خود به استان کرمان با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به منظور اجرایی شدن تفاهم نامه بین صدا و سیما و استانداری برای افزایش پوشش رسانه ای و افزایش کیفیت صدا و تصویر دیدار کرد و آقای رودری برای اجرایی شدن این تفاهم نامه و تامین مالی رسانه های دیجیتال قول همکاری داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حاشیه این جلسه معاون توسعه و فناوری صدا و سیما درباره برنامه های این معاونت برای افزایش پوشش رسانه ای در استان کرمان گفت: با افتتاح بسته سوم دیجیتال که امروز در استان صورت گرفت مردم کرمان می توانند در 17 شهر و شهرستان تصویر را با کیفیت خوب دریافت کنند.
رضا علیدادی افتتاح نسل دوم تلویزیون دیجیتال (DVVT2) و شیوه کدینگ فشرده سازی جدید (HEVC) در استان را اقدامی خوب برای افزایش پوشش و افزایش کیفیت دانست.
وی از برنامه های این معاونت برای افزایش پوشش رسانه ای در استان کرمان گفت و خاطرنشان کرد : در پی تفاهم نامه ای که با استانداری کرمان به امضا رسید در یک بازه زمانی دوساله پوشش استان به مرز 99 درصد خواهد رسید.
معاون توسعه و فناوری رسانه ملی افزود: فاز عملیاتی این پروژه و سفارش تجهیزات و امکانات فرستنده ای آغاز شده و با تامین مالی این پروژه وضعیت پوشش دیجیتال در گستره استان بهتر خواهد شد.
علیدادی افزود: 250 نقطه در استان کرمان باید تحت پوشش دیجیتال قرار گیرد.
معاون توسعه و فناوری صدا و سیما همچنین در رابطه با رادیو FM هم گفت: بررسیهای لازم دراین خصوص انجام و نقاطی که مشکل دارند بوسیله اداره کل فرستنده های تلویزیونی و اف ام رفع مشکل خواهد شد.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان نیز گفت: اجرایی شدن تفاهم نامه بین صدا و سیما و استانداری مسیر استان را به سمت رسانه های دیجیتال شتاب می دهد و در یک چشم انداز دوساله استان به میزان 99 درصد زیر پوشش رسانه های دیجیتال می رود.
احمد علیرمضانی درباره تکمیل سایت صدا و سیمای مرکز کرمان هم گفت: با امضای تفاهم نامه بین استانداری و صدا و سیما ، 50 درصد هزینه تکمیل این سایت توسط صدا و سیما و 50 درصد بقیه  را هم استانداری متقبل شده است.
همچنین امروز معاون توسعه و فناوری رسانه صدا و سیما در جمع مدیران صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: این معاونت سعی دارد زیرساخت های مراکز کشور را ارتقاء دهد و هم اکنون دیجیتالی شدن شبکه ها نیز با سرعت در حال انجام است.
آقای علیدادی افزود: اگرچه بودجه ها محدود است اما هیچ وقت کار تعطیل نشده و با تمام امکانات سعی شده در هیچ استانی دچار مشکل نشویم.
وی برای رفع مشکلات مرکز کرمان نیز قول مساعد داد.
آقای علیرمضانی مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان هم ضمن گزارشی از فعالیت های مرکز گفت: صدا و سیما با همه گستردگی فعالیت های خود در برخی تجهیزات دچار فرسودگی شده که نیازمند ارتقاء آنها هستیم اما با وجود این مشکلات سعی شده در خدمت رسانی به مردم و توزیع محتوا دچار مشکل نشویم.
در ادامه راه اندازی اتوماسیون خبر ، دریافت تجهیزات جدید ، اینترنت پرسرعت ، ارتقاء و افزایش تجهیزات در فضای مجازی برخی از درخواست های مدیران مرکز بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: رسانه ملی صدا و سیما تفاهم نامه همکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۸۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند

معاون سازمان توسعه تجارت ایران گفت: بیش از ۳۰ کشور آفریقایی از اتحادیه آفریقا در اجلاس همکاری های اقتصادی ایران و آفریقا حضور می یابند. - اخبار اقتصادی -

 محمد صادق قنادزاده معاون ارتقا کسب و کارهای بین المللی سازمان توسعه تجارت در نشست خبری اجلاس همکاری های اقتصادی ایران و آفریقا اظهارداشت: ایران و کشورهای آفریقایی از ظرفیت  یکدیگر برای همکاری‌های اقتصادی مطلع نیستند بنابراین برگزاری این اجلاس همزمان با نمایشگاه توانمندی های صادراتی در برای شناخت زمینه های تجاری طرفین است.

وی افزود: باکشور های آفریقایی  میتوان در زمینه های مختلف از جمله کشاورزی، کشت فراسرزمینی، واردات مواد اولیه تولید و غیره می توان همکاری مختلفی داشت.

معاون سازمان توسعه تجارت ایران ادامه داد: با توجه به تخصص ایران در زمینه نفت، گاز و پتروشیمی چند گروه از قاره آفریقا  برای مذاکرات تخصصی در این حوزه هابه ایران می آیند.

وی تصریح کرد:  در مساله زیر ساخت های بانکی با آفریقا هم یک کارگروه تخصصی تشکیل شده است برای حوزه خدمات مالی و بانکی طراحی شده است.

معاون سازمان توسعه تجارت ایران گفت: بیش از 30 کشور آفریقایی از اتحادیه آفریقا در اجلاس همکاری های اقتصادی ایران و آفریقا حضور می یابند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • توسعه ICT سبب نجات کردستان از عقب‌ماندگی می‌شود
  • توسعه حوزه ICT راه نجات عقب‌ماندگی‌های اقتصادی کردستان
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • آمادگی استانداری تهران در انعقاد تفاهمنامه فرهنگی،اجتماعی و سلامت
  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • پوشش‌دهی موج FM در استان کرمان ارتقا یافت
  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی