Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت وزیران در ارقام کلی منابع و مصارف لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور با هدف صرفه جویی بیشتر و الحاق چند تبصره به آن، بازنگری کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، در جلسه امروز هیئت وزیران به ریاست حجت الاسلام روحانی ارقام کلی منابع و مصارف لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور با هدف صرفه جویی بیشتر و الحاق چند تبصره به آن، بازنگری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



موضوع صندوق‌های بازنشستگی، خرید خدمت آموزشی توسط آموزش و پرورش از بخش غیردولتی، منوط کردن برخورداری از معافیت مالیاتی و جایزه و مشوق صادراتی صادرکنندگان به حصول اطمینان از برگشت ارز حاصل از صادرات کالا و خدمات به چرخه اقتصادی کشور، از جمله تبصره‌های الحاقی به لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور بود.

بررسی تدابیر لازم برای تسریع در فرآیند توسعه سواحل مکران

هیئت وزیران با توجه به اهمیت توسعه سواحل مکران، به بررسی گزارش کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک درباره مجموعه تدابیر لازم برای تسریع در فرآیند توسعه این سواحل و تأمین شرایط مناسب جهت جذب سرمایه داخلی و خارجی پرداخت و تصمیماتی را در این خصوص اتخاذ کرد.

تصمیم­ گیری دولت درخصوص تعدادی از مصوبات شورای عالی مناطق آزاد تجاری –صنعتی

دولت در ادامه، صورت ­های مالی و گزارش عملکرد هیئت مدیره سازمان‌های مناطق آزاد اروند، ارس، ماکو، انزلی، کیش، ارس و قشم را مورد بررسی و تصویب قرار داد.

همچنین با تصویب دولت، طرح‌های جامع منطقه آزاد تجاری - صنعتی اروند و منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان تعیین شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: لایحه بودجه بودجه 98 صرفه جویی هیئت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۸۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد

رییس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس جمهور، بخش اول قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور برای اجرا ابلاغ کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، «قانون بودجه سال 1403 کل کشور (بخش اول)» را برای اجرا ابلاغ کرد.

 هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان ساعتی پیش با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود نوشت: در جلسه امروز شورای نگهبان، اصلاحات مجلس شورای اسلامی در خصوص لایحه بودجه سال 1403 کل کشور (بخش اول) «سقف منابع عمومی و مفروضات منابع و مصارف» بررسی و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیوارکشی ترکیه در مرز ایران نیاز به بررسی فنی و بازنگری دارد
  • ارسال لایحه اصلاح موادی از قانون کار به هیئت دولت
  • گزارش اوجی از دستاوردهای یکساله صنعت نفت در نشست هیئت وزیران
  • تأیید بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در شورای نگهبان
  • ابلاغ بخش اول لایحه بودجه به دولت
  • قالیباف بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • شورای نگهبان بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور را تایید کرد
  • بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در شورای نگهبان تایید شد
  • طحان نظیف: بخش اول منابع عمومی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ تائید شد
  • لزوم هدایت تعاونی‌ها برای بهره‌مندی از تسهیلات تبصره ای بانک توسعه تعاون