Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین فتحی طی حکمی مدیر تشریفات استقلال را انتخاب کرد.

 

امیرحسین فتحی امروز طی حکمی حامد حاجیلو را به عنوان مدیر تشریفات باشگاه استقلال انتخاب کرد.

حامد حاجیلو برادرزاده اصغر حاجیلو سرپرست تیم فوتبال استقلال است.

در قسمتی از حکم وی آمده است:

جناب آقای حامد حاجیلو

با سلام؛

نظر به تعهد، تخصص و تجربیات جنابعالی در عرصه امور اجرایی، تشریفات، رسانه و پشتیبانی، به موجب این حکم از تاریخ 1397/10/1 به عنوان مدیر امور تشریفات باشگاه منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۸۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری عجیب یک مدیر استقلالی در مورد کریم باقری

پرسپولیس بهمن ماه سال ۱۳۸۸ به مصاف استقلال رفت و ابتدا با گل فرهاد مجیدی از آبی‌پوشان عقب افتاد، اما کار را به تساوی کشاند و در دقایق پایانی آن بازی بود که کریم باقری با شوتی سرکش یکی از زیباترین گل‌های تاریخ فوتبال خود را به ثمر رسانده و موجب برتری دو بر یک قرمز پوشان برابر حریف سنتی خود شد.

حالا پس از گذشت بالغ بر ۱۴ سال، امیررضا واعظی آشتیانی مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال که در هنگام برگزاری آن بازی سکان مدیریت این باشگاه را بر عهده داشت طی گفتگویی اختصاصی با خبرورزشی ادعای جالبی را مطرح کرد و گفت: من برای آقای کریم باقری احترام قائلم، اما شکست خوردن ما در آن دربی مقابل پرسپولیس جزو اتفاقات فوتبال بود. شاید اگر کریم باقری ۱۰۰ مرتبه دیگر هم شوت می‌زد نمی‌توانست دروازه استقلال را باز کند، اما در آن صحنه توپ روی پایش نشست و به گل تبدیل شد؛ به همین خاطر پس از پایان بازی هیچ جریمه‌ای را به خاطر شکست برای بازیکنان استقلال در نظر نگرفتم و اتفاقا با حضور در تمرینات به آنها دلگرمی دادم.

منبع: خبر ورزشی

tags # استقلال ، کریم باقری سایر اخبار از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! چگونه رابطه جنسی اجداد ما با نئاندرتال‌ها آنها را منقرض کرد؟! وجود یک پستاندار با توانایی تولید مثل بدون آلت تناسلی!

دیگر خبرها

  • سقوط ۲۱ پله‌ای نوشاد عالمیان/ رنکینگ ۴۹ جهان از دست رفت
  • (ویدئو) رقص حامد آهنگی و رضا نیکخواه با آهنگ عاو عاو
  • «مظاهری» سرپرست منطقه ۶ شهرداری اصفهان شد
  • سنت‌شکنی قلعه نویی در انتخاب اردونشینان/ دعوت از بی‌نام ونشان‌ها
  • پشت پرده علت ناراحتی دوباره ماشاریپوف از باشگاه استقلال
  • مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی انتخاب شد
  • انتخاب چهارمین سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان
  • افشاگری عجیب یک مدیر استقلالی در مورد کریم باقری
  • ۷ فعالیت روزانه برای افزایش عزت نفس
  • رسمی؛ عبدالله ویسی سرمربی فولاد خوزستان شد!