Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@03:10:36 GMT

واکنش معاونت حقوقی به میزان حقوق جنیدی

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۸۴۵۰

واکنش معاونت حقوقی به میزان حقوق جنیدی

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، روابط عمومی معاونت حقوقی رئیس جمهور در نامه‌ای به طرح سوالی توسط مجری یکی از برنامه های صدا و سیما واکنش نشان داد.

متن این نامه به شرح زیر است:

در پی پخش برنامه پایش در ساعت ۲۳ مورخ ۱۳۹۷/۹/۲۵  از شبکه اول سیما و طرح این مطلب از سوی مجری برنامه مذکور مبنی بر اینکه «خانم جنیدی مسئولان چقدر حقوق و مزایا می‌گیرند؟» ذکر چند مطلب ضروری به نظر می‌رسد:

۱ – ظاهراً در برنامه مذکور، عنوان «حقوقی» معاونت رئیس جمهور برای سرکار خانم دکتر جنیدی، موجب ترغیب به طرح این پرسش از ایشان شده است و گرنه روشن است چقدر بودن حقوق و مزایای «مسئولان» آن هم بدون معلوم بودن حدود و مصادیق "مسئولان" در چارچوب امور حقوقی قرار نمی‌گیرد که وظیفه تعیین یا اعلام آن به عهده این معاونت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲– مطالبی که معاون محترم حقوقی درخصوص تهیه و تصویب لایحه شفافیت در کمیسیون‌های فرعی و اصلی تخصصی دولت بیان نموده‌اند، بیان بخشی کوچک از این گونه فعالیت‌های مؤثر و حق محور و مردم مدار است که به هر حال، موجب جهت‌دهی پرسش به سمت ایشان نمی‌گردد.

۳ – درخصوص تهیه دستورالعمل مربوط به ماده (۲۹) قانون برنامه ششم توسعه نیز علاوه بر ضرورت اشاره عدم مسئولیت معاونت حقوقی رئیس جمهور در تهیه یا اطلاع‌رسانی و اجرای آن لازم به ذکر است که این دستورالعمل توسط سازمان امور اداری و استخدامی تهیه و به تصویب هیئت وزیران رسیده ولی مورد ایراد هیئت تطبیق مصوبات مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است و در فرآیند اصلاح و موکول به تأیید قطعی رئیس مجلس شورای اسلامی است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حقوق دولت رئیس جمهور صدا و سیما معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۸۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آمریکا به پیروزی پوتین با آرای ۸۷ درصدی

ایالات متحده به پیروزی ولادیمیر پوتین در انتخابات ریاست جمهوری روسیه با بیش از ۸۷ درصد آرا واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه آمریکا امروز دوشنبه مدعی شد که انتخابات ریاست جمهوری در روسیه غیردموکراتیک برگزار شد و احتمالا پوتین رئیس جمهور باقی می‌ماند.

ودانت پاتل سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره انتخاب مجدد پوتین به عنوان رئیس جمهور بیان کرد: من در جای خود میخکوب شدم. این یک مساله اضطراب آور بود.

پاتل با اشاره به انتخاباتی که روسیه از مشارکت بالا در آن خبر داده است، گفت: این یک روند کاملا غیردموکراتیک بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آمریکا این نتایج را به رسمیت می‌شناسد؟، افزود: من فکر می‌کنم به جرات می‌توان گفت که قطعا پیام تبریکی از سوی ایالات متحده آمریکا وجود نخواهد داشت.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین در گفتگو با خبرنگاران مدعی شد: او (پوتین) احتمالا رئیس جمهور روسیه خواهد ماند، اما این خودکامگی او را توجیه نمی‌کند.

از زمانی که روسیه در فوریه ۲۰۲۲ جنگ با اوکراین را آغاز کرد، ایالات متحده کمترین تماس را با پوتین داشته است.

واکنش آمریکا پس از انتقادات مشابه از سوی متحدان اروپایی صورت می‌گیرد که برگزاری انتخابات را زیر سوال بردند.

کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه امروز دوشنبه اعلام کرد پوتین، رئیس دولت فعلی، پس از بررسی آرای اخذشده، توانست ۸۷.۳۲ درصد از کل آرا را به دست آورد.

دیگر خبرها

  • واکنش آمریکا به پیروزی پوتین با آرای ۸۷ درصدی
  • واکنش آمریکا به پیروزی پوتین در انتخابات روسیه
  • واکنش چین به پیروزی پوتین در انتخابات روسیه
  • اعطای گواهینامه صلاحیت به 3 شتاب‌دهنده توسط معاونت علمی ریاست جمهوری
  • کره‌جنوبی میزبان «اجلاس برای دموکراسی»
  • اعطای گواهینامه صلاحیت به سه شتاب‌دهنده توسط معاونت علمی
  • سرپرست معاونت پژوهشی و فناوری پژوهشگاه دانشگاه هایتک کرمان منصوب شد
  • دهقان: در دعاوی حقوقی بین‌المللی ابتکار عمل باید دست ایران باشد
  • امکان پیگیری آرای دادگاه محاکمه منافقین در مجامع بین‌المللی
  • دهقان: ابتکار عمل در دعاوی حقوقی بین‌المللی باید در دست ایران باشد