Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@10:13:42 GMT

واکنش معاونت حقوقی به میزان حقوق جنیدی

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۸۴۵۰

واکنش معاونت حقوقی به میزان حقوق جنیدی

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، روابط عمومی معاونت حقوقی رئیس جمهور در نامه‌ای به طرح سوالی توسط مجری یکی از برنامه های صدا و سیما واکنش نشان داد.

متن این نامه به شرح زیر است:

در پی پخش برنامه پایش در ساعت ۲۳ مورخ ۱۳۹۷/۹/۲۵  از شبکه اول سیما و طرح این مطلب از سوی مجری برنامه مذکور مبنی بر اینکه «خانم جنیدی مسئولان چقدر حقوق و مزایا می‌گیرند؟» ذکر چند مطلب ضروری به نظر می‌رسد:

۱ – ظاهراً در برنامه مذکور، عنوان «حقوقی» معاونت رئیس جمهور برای سرکار خانم دکتر جنیدی، موجب ترغیب به طرح این پرسش از ایشان شده است و گرنه روشن است چقدر بودن حقوق و مزایای «مسئولان» آن هم بدون معلوم بودن حدود و مصادیق "مسئولان" در چارچوب امور حقوقی قرار نمی‌گیرد که وظیفه تعیین یا اعلام آن به عهده این معاونت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲– مطالبی که معاون محترم حقوقی درخصوص تهیه و تصویب لایحه شفافیت در کمیسیون‌های فرعی و اصلی تخصصی دولت بیان نموده‌اند، بیان بخشی کوچک از این گونه فعالیت‌های مؤثر و حق محور و مردم مدار است که به هر حال، موجب جهت‌دهی پرسش به سمت ایشان نمی‌گردد.

۳ – درخصوص تهیه دستورالعمل مربوط به ماده (۲۹) قانون برنامه ششم توسعه نیز علاوه بر ضرورت اشاره عدم مسئولیت معاونت حقوقی رئیس جمهور در تهیه یا اطلاع‌رسانی و اجرای آن لازم به ذکر است که این دستورالعمل توسط سازمان امور اداری و استخدامی تهیه و به تصویب هیئت وزیران رسیده ولی مورد ایراد هیئت تطبیق مصوبات مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است و در فرآیند اصلاح و موکول به تأیید قطعی رئیس مجلس شورای اسلامی است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حقوق دولت رئیس جمهور صدا و سیما معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۸۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های نخستین روز سفر رئیس جمهور به پاکستان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، آقای رئیسی در نخستین روز سفر به پاکستان با رئیس جمهور، نخست وزیر، رؤسای مجالس سنا و ملی و همچنین فرمانده ارتش پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دشمن برای موضوع حجاب برنامه داشته و نباید بدون برنامه مقابل این دشمن هنجارشکن قرار بگیریم
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • امام گفتند امروز، موضوع‌شناسی هم کار فقیه است!
  • برنامه‌های نخستین روز سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • نظریه منسجم فقهی درباره آزادی نداریم
  • اخبار سفر رئیس‌جمهور به پاکستان / رئیسی: سطح روابط اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان به میزان سطح روابط سیاسی نیست
  • بررسی میزان پیشرفت مصوبات سفر رئیس جمهور به قم
  • رئیس پزشکی قانونی : حقوق بازنشستگانِ پزشکی قانونی، کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد
  • واکنش مقامات ترکیه به توئیت وزیر امور خارجه اسرائیل
  • چگونه وکیل حقوقی در تهران را انتخاب کنیم؟