Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@19:53:51 GMT

پیکر سه دانش آموز حادثه دیده زاهدانی تشییع شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۸۴۷۸

پیکر سه دانش آموز حادثه دیده زاهدانی تشییع شد

رکنا: پیکر سه دانش آموز پایه اول حادثه آتش سوزی دبستان دخترانه اسوه حسنه زاهدان امروز/چهارشنبه/ بر دستان مردم شیعه و سنی این شهر تشییع و خاکسپاری شد.

به گزارش رکنا، پیکر مونا خسرو پرست، صبا عربی و یکتا میرشکار با اشک و ناله مردم و خانواده آنان تا آرامگاه ابدی شان در بهشت محمد رسول الله (ص) زاهدان تشییع و بدرقه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیابان های زاهدان در اطراف مسجد جامع این شهر مملو از جمعیتی بود که برای تسلی خاطر بازماندگان و ابراز همدردی با خانواده های قربانیان حادثه Incident آمده بودند تا فرزندان شهرشان را با چشمانی نمناک و قلب Heart های اندوهگین تا آرامگاه ابدی بدرقه کنند.

چه وداع دردناک و غم انگیزی بود دانش آموزانی که قرار بود افتخار آفرین کشور باشند اما هم اینک بر شانه های مردم شهر زاهدان به سوی منزلگاه ابدی شان رهسپارند.

مجتبی زینی وند معاون وزیر آموزش و پرورش، علما و روحانیون، امام جمعه موقت زاهدان، دادستان عمومی و انقلاب، مسئولان استانی، فرهنگیان و قشرهای مختلف مردم در مراسم تشییع این دانش آموزان زاهدانی شرکت داشتند.

صبح روز گذشته/سه شنبه/ یک واحد آموزشی پیش دبستانی و دبستان غیر انتفاعی در خیابان مصطفی خمینی 23 زاهدان طعمه حریق شد که در آن چهار دانش آموز این مدرسه دخترانه به نام های مونا خسروپرست، صبا عربی، مریم نوکندی و یکتا میرشکار دچار سوختگی بالای 90 درصد شدند که تاکنون سه نفر از آنان به نام های مونا خسرو پرست، صبا عربی و یکتا میرشکار جان خود را از دست داده اند.

ملک محمد سنجرانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زاهدان در پی حادثه آتش سوزی پیش دبستانی و دبستان دخترانه اسوه حسنه و به منظور ابراز همدردی با خانواده های داغدیده و مصدوم از سمت خود استعفا کرد.

به گفته رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان، دادستان عمومی و انقلاب زاهدان حکم بازداشت مدیر و مربی مدرسه را صادر کرده است.

دکتر قدیمی معاون حوزه اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت و درمان به نمایندگی از سوی وزیر سه شنبه شب با سفر به زاهدان بر بالین دانش آموزان حادثه دیده آتش سوزی مدرسه دخترانه این شهر حضور یافت.

احمد علی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان شب گذشته ضمن عیادت از دانش آموزان حادثه دیده امروز را در زاهدان عزای عمومی اعلام کرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

وقتی پوریا و خواهرم کتایون را در خانه تنها دیدم از خود بی خود شدم ! این زن موقرمز به خاطر تزریق ژل زیبایی به اندام زنانه اش کشته شد+عکس تینا ساعتی 200 هزار تومان برای مشتری های سینا صیغه می شد همخوابی اجباری نامادری با پسر 15 ساله شوهرش در برابر دوربین جانباز 21 ساله بعد از برملا شدن رازش مادر و دختر را به قتل رساند+ عکس ناپدری شیطان صفت مواد کشید و به سراغ دختر 15 ساله مشهدی رفت مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا "شیرین. ن" اختلاسگر 800 میلیاردی فراری در خارج از کشور دستگیر شد اولین عکس از 3 کودک زاهدانی که در آتش سوزی مدرسه کشته شدند قاتل فراری در یاسوج دستگیر شد/ او مرخصی رفت و دیگر نیامد ! دوربین‌های مداربسته فرودگاه لحظه کار کثیف یک مرد را ضبط کردند+ عکس سومین کودک مصدوم آتش سوزی دبستان در زاهدان درگذشت ! پوتین ترور می شود ؛ ترامپ ناشنوا !؟ / پیرزن نابینای بلغاری برای سال 2019 پیشگویی کرده است + عکس درگیری در جلسه پخش کلیپ جنجالی نماینده سراوان داماد تهرانی به نوعروس هم رحم نکرد !

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident قلب Heart سفر آتش سوزی دانش آموز حادثه شهر زاهدان عکس فیلم دختر زن جسد زاهدان پدر جوان مرد آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۸۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز

۶ سال پیش در چنین روزهایی مردم استان خراسان شمالی با مردی وداع کردند که برای آنان شریک تلخ و شیرین زندگی‌های‌شان بود و در تمام سال‌های مبارزات انقلاب اسلامی و بعد از آن همدم همیشگی مردم بجنورد لقب گرفت.

 

 

  به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074985 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است