Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت‌الله عسگری ظهر چهارشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن تأکید بر حذف انحصارطلبی شبکه توزیع برخی اقلام موردنیاز مردم در استان، بیان داشت: دستگاه‌های نظارتی کنترل بازار مامور هستند تا با جدیت به برخی انحصارطلبی‌ها پایان ببخشند و با متخلفان احتمالی برخورد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه انحصارطلبی شبکه توزیع برخی اقلام به‌نوعی عامل گران‌فروشی در جامعه به شمار می‌رود، افزود: باید با این پدیده مقابله کرد.

معاون استاندار سمنان حفظ آرامش در بازار و نظارت‌های بیشتر بر روند توزیع کالاهای اساسی مردم را دو سیاست اصلی تنظیم بازار استان دانست و تأکید کرد: این امر در حوزه بازار شب یلدا اتخاذ و طبق آن مقررشده دستگاه‌های مربوطه نظارت بیشتری بر اقلام موردنیاز این ایام داشته باشند.

عسگری بیان کرد: دستگاه‌های نظارتی استان سمنان اعم از تعزیرات و صنعت معدن تا اصناف و ... در کنترل بازار قیمت‌ها در شرایط فعلی نقش موثری دارند و لذا باید این نقش آفرینی پررنگ تر شود.

کد خبر 4489899

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۸۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: شبکه‌های توزیع آب شهری به ویژه در مرکز استان فرسوده است، به نحوی که ۴۰ درصد نَشتی آب در این شبکه‌ها داریم که تعمیرات آن نیاز به اعتبار ملی و کار جهادی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سعید هژبری امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت‌_ در جلسه بررسی وضعیت زیرساخت‌های آب و برق، سدها، انرژی، پسماند و حمل و نقل درون‌شهری استان ایلام که با حضور مشاور و دستیار ویژه وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: سد چناره در چرداول تأمین کننده آب شرب سه شهرستان سیروان، چرداول و ایلام است، اما با توجه به مطالعات انجام شده توسط کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از لیست اعتبارات ملی خارج شده است و درخواست رفع موانع آن را داریم.

وی افزود: شبکه‌های توزیع آب شهری به ویژه در مرکز استان بسیار فرسوده است، به نحوی که ۴۰ درصد نشتی آب در این شبکه‌ها داریم که تعمیرات آن نیاز به اعتبار ملی و کار جهادی دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با بیان اینکه شبکه انتقال ۲۳ کیلومتری آب از سد ایلام به مرکز استان و شبکه انتقال آب چشمه‌های «گل‌گل» فرسوده است، ادامه داد: بعضی شهرستان‌های استان شبکه تصفیه‌خانه و دفع فاضلاب ندارند و ارتقای تصفیه‌خانه شهر مهران که گرانیگاه اربعین است به ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

هژبری با اشاره به حوزه حمل‌ونقل درون شهری گفت: اتوبوس‌های درون‌شهری در ایلام بسیار فرسوده است که در راستای نوسازی، تقاضای اختصاص حداقل ۴۰ دستگاه اتوبوس را داریم.

کد خبر 747818

دیگر خبرها

  • علیرضابیگی: دولت مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرد
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • علیرضابیگی: دولت رئیسی ناکارآمدی و مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرده
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل
  • عضویت ۱۰۶ هزار نفر در آذربایجان غربی درکانون‌های مساجد