Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، پنتاگون روز سه شنبه اعلام کرد که وزارت امور خارجه آمریکا فروش احتمالی سیستم‌های دفاع موشکی پاتریوت به ارزش ۳.۵ میلیارد دلار را به ترکیه تایید کرده است؛‌ اقدامی که پس از مطلع کردن از سوی کنگره انجام می‌شود.

آمریکا و مقام‌های ناتو مکررا به آنکارا هشدار داده‌اند که سیستم‌های روسی را نمی‌توان به سیستم‌های دفاعی هوایی و موشکی ناتو ملحق کرد و خرید سیستم‌های اس-۴۰۰ روسیه خرید جنگنده‌های F-۳۵ لاکهید مارتین آمریکا توسط ترکیه را به خطر می‌اندازد و ممکن است باعث تحریم‌هایی از سوی آمریکا علیه ترکیه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت، دو خرید باید جدا از هم انجام شوند و روسیه آماده تکمیل روند توافق تامین اس-۴۰۰‌ها برای ترکیه است. همانطور که می‌دانید طرح فروش اس‌۴۰۰ به ترکیه در مرحله اجرایی است و ادامه هم خواهد یافت.

وی درباره احتمال دسترسی کارشناسان آمریکایی به اطلاعاتی درباره سامانه‌های موشکی روسیه در ترکیه گفت، معمولا اجرای همکاری نظامی فنی بین روسیه و دیگر کشورها با تعهدات قانونی ویژه در زمینه عدم انتشار اطلاعات حساس از سوی گروه‌های مربوطه همراه است و روسیه به ترکیه اعتماد دارد که اسرار مربوط به اس-۴۰۰‌ها را به شرکای خود در ناتو نمی‌دهد.  

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۸۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه

قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه با وجود ادامه تحریم‌های این تیم تمدید خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت اکسپرس، اتحادیه فوتبال روسیه قصد دارد قرارداد خود را با والری کارپین سرمربی تیم ملی این کشور تمدید کند.

به گفته این رسانه ورزشی روسیه، مدیریت اتحادیه فوتبال روسیه به‌زودی با واری کارپین وارد مذاکره می‌شود و به او قرارداد جدیدی برای مدت دو سال پیشنهاد خواهد کرد.

تغییر موضع فوتبال فرانسه درباره حمله تروریستی مسکو

قرارداد کنونی والری کارپین که از تابستان 2021 هدایت تیم ملی روسیه را برعهده دارد، در آگوست 2024 به پایان می‌رسد. این مربی به‌طور همزمان سرمربی یاران محمد محبی در باشگاه روستوف نیز هست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قطع همکاری سیستم پرداخت سامسونگ با میر روسیه
  • آمریکا ۶ فرد و ۲ نهاد مرتبط با کره شمالی را تحریم کرد
  • راهنمای جامع خرید کابل برق
  • روسیه برای دریافت پول فروش نفت به مشکل خورد
  • تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه
  • سازمان ملل: اکنون به آتش‌بس در غزه نیاز داریم؛رنج باید پایان یابد
  • حملات موشکی و پهپادی یمنی‌ها علیه کشتی‌ها وناوهای آمریکا و انگلیس
  • سی‌ان‌ان: خرید و انتقال فوری سلاح، محور دیدار گالانت و آستین است
  • مسکو: چرا داعش فقط به دشمنان آمریکا حمله می‌کند؟
  • تلاش ها برای تامین آب پایدار جزیره قشم ادامه یابد