Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@06:48:20 GMT

گمرک درخصوص ماجرای پُرحاشیه بیانیه داد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۸۵۶۴

گمرک جمهوری اسلامی ایران طی اطلاعیه‌ای در مورد مشاجره لفظی نماینده مردم شریف سراوان در مجلس شورای اسلامی و یکی از کارکنان گمرک و انتشار فیلمی کوتاه از این اتفاق در فضای مجازی، ابراز تاسف کرد.

در اطلاعیه گمرک جمهوری اسلامی ایران آمده است: ضمن عذرخواهی از مردم شریف و بزرگوار ایران به ویژه مردم شریف و نجیب سراوان به دلیل آسیبی که به موازین اخلاقی و انسانی وارد شده ، مصمم است، ضمن جلوگیری از وقوع اتفاقات مشابه، موضوع را در مجموعه های نظارتی گمرک پیگیری و بررسی و نتایج را به اطلاع مردم شریف ایران برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران نماینده مردم مجلس شورای اسلامی گمرک جمهوری اسلامی ایران ایران جمهوری اسلامی ایران فضای مجازی گمرک مجلس شورای اسلامی نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۸۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره‌ عملیات «وعده‌ صادق»

به گزارش خبرگزاری مهر، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از پاسخ دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه به جنایت‌های اخیر رژیم خبیث صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، از شلیک و اصابت موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ»

ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی! در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، در نخستین ساعات بامداد امروز (یکشنبه ۲۶ فروردین ماه) دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی سایر نیروهای این نهاد انقلابی و مردمی، به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله (ص)» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

جزئیات این عملیات که با مصوبه‌ی شورای عالی امنیت ملی و زیر نظر ستاد کل نیروهای مسلح و با حمایت و همراهی غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی و پشتیبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام پذیرفت، به زودی به استحضار مردم قهرمان ایران و آزادگان جهان خواهد رسید.


وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

کد خبر 6077175 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • بیانیه دانشگاه شریف در واکنش به حمله ایران به رژیم صهیونیستی
  • اطلاعیه معاونت پارلمانی ریاست جمهوری درخصوص اظهارات برخی نمایندگان درباره تحولات بازار ارز
  • آنچه رخ داد خواست و مطالبه مردم بود
  • بیانیه وزارت علوم در حمایت از عملیات غرور‌آفرین وعده صادق
  • اطلاعیه ایران‌ایر برای عودت وجه بلیت پروازهای ابطالی
  • مسافران برای بازگشت وجه بلیت به دفاتر هما مراجعه کنند
  • اطلاعیه شماره ۲ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • اطلاعیه شماره ۲ سپاه پاسداران؛ هر اقدامی از سوی هر طرف را پاسخ می دهیم
  • اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره‌ عملیات «وعده‌ صادق»