Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-05@08:02:58 GMT

افزایش یارانه نقدی در سال آینده، پيشنهاد شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۸۵۶۷

افزایش یارانه نقدی در سال آینده، پيشنهاد شد

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، به نقل از اسپوتينک، سیدتقی کبیری، عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس ايران بر ضرورت افزایش یارانه نقدی در سال آینده تأکید کرد. وی گفت: معتقدم میزان یارانه نقدی باید افزایش یابد، زیرا رقم فعلی کفاف زندگی و مخارج یارانه‌بگیران را نمی‌دهد.   وی در ادامه گفت: تعدادی از نمایندگان مجلس پیشنهاد دادند، میزان یارانه نقدی به 200 هزار تومان برای سرپرستان خانوار افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: پیشنهادات مختلفی برای افزایش میزان یارانه‌های نقدی در سال آینده مطرح شده است، البته فعلا در حد پیشنهاد است و در جلسات مجلس و کمیسیون تلفیق بودجه 98 باید درباره آن تصمیم‌گیری شود.     از سوي ديگر، برخي معتقدند افزایش میزان یارانه‌های نقدی موجب تورم می‌شود که با مدیریت صحیح می‌توان از آن جلوگیری کرد.     پیش از این، هادی قوامی عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ایران با انتقاد از سیاست دولت در پرداخت یارانه نقدی، گفت: روش دولت برای  یارانه‌های نقدی پرداخت مناسب نیست و باید اصلاح شود.      

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مجلس جام نیوز یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۸۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا مظفری اظهار کرد: پرونده قاچاق فروش غیرمجاز ۱۵ هزار و ۶۴۳ لیتر نفت گاز یارانه‌ای به ارزش یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده و تحویل آن به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زنجان برای توزیع در جایگاه‌های سوخت، متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مظفری تصریح کرد: شعبه همچنین به دلیل بهای مال از دست رفته، یک میلیارد و ۱۵۹ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت سه میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: بازرسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گزارش این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6095052

دیگر خبرها

  • پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار
  • زمان واریز یارانه جدید دولت اعلام شد
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد
  • ۷۰ درصد ظرفیت شهرک صنعتی شورمست غیرفعال است
  • ۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند
  • بیکاری جوانان از مهم‌ترین معضلات آبادان است
  • رفع چالش بیکاری لرستان نیازمند اعتبارات دولتی و بخش خصوصی است
  • رفع مشکل بیکاری در لرستان نیازمند اعتبار و سرمایه‌گذاری است
  • تورم و بیکاری چالش بزرگ لرستان/ زمینه برای سرمایه‌گذاری فراهم شود
  • مجلس آینده نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت کند