Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@05:59:26 GMT

محافظت از تمدن اسلامی نیازمند آمادگی رزمی است

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۸۶۰۳

محافظت از تمدن اسلامی نیازمند آمادگی رزمی است

قشم - ایرنا - مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه گفت: یکی از اصولی ترین عوامل برای تحقق تمدن اسلامی وجود آمادگی رزمی است تا بتوان در برابر دشمنان بی رحم از این تمدن محافظت کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد هادی رضایی روز چهارشنبه در همایش نقش علمای شیعه و اهل سنت در تحقق تمدن نوین اسلامی افزود: مسلمانان بدون قوت و قدرت نمی توانند اهداف عالیه خود را پیاده کنند و از این رو باید آمادگی رزمی را بین مردم تبلیغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: دشمنان ملاحظه انسانیت را نمی کنند و هر جنایتی را انجام می دهند و به راحتی از خطوط اخلاقی عبور می کنند.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: دشمنان اسلام اگر بدانند ضعفی در جامعه اسلامی وجود دارد که می توانند از طریق آن نفوذ کنند، در سوء استفاده از آن تردیدی نخواهند کرد.
وی افزود: آمادگی رزمی برای مقابله با دشمنان خدا به عنوان یک عامل مهم در بازدارندگی جنگی محسوب می شود و از این رو مخالفان جنگ باید برای ارتقاء رزمی کشور بکوشند.
رضایی اظهار داشت: زور و قدرت حوزه و تاثیری ای دارد که هیچ بدیلی نمی تواند جای آن را بگیرد و همانطور که زور و قدرت در قلمرو منطق کارگر نیست، منطق نیز در قلمرو قدرت اثری ندارد.
وی افزود: در برابر دشمن عنود، لجوج و بی منطق نمی توان از زبان منطق سخن گفت، بلکه باید با زبان قدرت با او مقابله کرد.
مسوول نماینده ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه ادامه داد: در برابر دشمنانی که هدفشان براندازی جامعه اسلامی است و به سلاح های کشتار جمعی مجهز هستند، باید آماده رزم بود.
وی تصریح کرد: البته اسلام با سلاح های کشتار جمعی مخالف است و بیشتر طرفدار سلاح های هوشمند است که بتوان هدف را شناسایی کرد.
رضایی، جایگاه اسلام رحمانی را در بین امت مسلمان دانست و افزود: دین اسلام به صورت مطلق رحمانی نیست و در برابر کفار دین ستیز با کمال قدرت و شدت برخورد می کند و در این موقعیت جایی برای رحمانیت نمی توان متصور شد.
رضایی با اشاره به آیاتی از قرآن، ادامه داد: در دین اسلام انسان باید برای ارتقاء معنوی و آمادگی دفاعی نهایت سعی و تلاش خود را به کار ببندد تا در برابر دشمن بدخواه مستحکم و با قدرت ظاهر شود.
همایش نقش علمای تشیع و تسنن در تحقق تمدن نوین اسلامی روز چهارشنبه با حضور علمای شیعه و اهل سنت قشم در این شهرستان برگزار شد.
شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود یکهزار و 628 کیلومتر مربع وسعت و 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان قرار دارد.
7500 /6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نيروي زميني سپاه نمايندگي ولي فقيه آمادگي رزمي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۸۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شهر‌های پاکستان برای استقبال از رئیس جمهور ایران

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد، درحالیکه بسیاری از مقامات پاکستانی از جمله وزیر امور خارجه این کشور طی اظهارات اخیر خود از آمادگی کامل این کشور برای میزبانی از سید ابراهیم رئیسی خبر داده‌اند. در آستانه این سفر خیابان‌های پایتخت پاکستان و همچنین کراچی بزرگترین شهر این کشور با پرچم جمهوری اسلامی ایران آذین بندی شده است.
در بیلبورد‌های بزرگ شهر کراچی نیز تصاویر مقامات دو کشور همسایه همراه با شعار «زنده باد دوستی ایران و پاکستان» به نمایش درآمده اند.
این آذین بندی‌ها درحالی انجام شده که بسیاری از احزاب سیاسی و مذهبی پاکستان از جمله «حزب مجلس وحدت مسلمین»، «تحریک بیداری امت مصطفی» و «شورای همبستگی ملی پاکستان» از دولت این کشور خواستار فراهم کردن شرایط استقبال مردمی از رئیس جمهور ایران در سفر به اسلام آباد و سایر شهر‌های پاکستان شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قدردانی حزب تمدن اسلامی ازسپاه برای عملیات تنبیهی علیه صهیونیستها
  • «تبادل ظرفیت‌های متقابل» قدرت تهران و اسلام‌آباد را افزایش می‌دهد
  • دفاع در برابر ظالم، نه تنها مشروع بلکه واجب است
  • دفاع در برابر ظالم، نه تنها مشروع بلکه لازم و واجب است
  • اسلام ناب گفتمان زر و زور و استکبار را به چالش کشیده است
  • قدرت امت اسلامی در تحقق امت واحده و ایجاد جبهه واحد در مقابل صهیونیسم جهانی است
  • سکوت برای کاهش تنش؛ سیاست اسرائیل در برابر قدرت نظامی ایران
  • «سکوت برای کاهش تنش»؛ سیاست اسرائیل در برابر قدرت نظامی ایران
  • آمادگی شهر‌های پاکستان برای استقبال از رئیس جمهور ایران
  • شهدا بزرگترین قدرت نرم در برابر دشمنان هستند