Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@20:54:11 GMT

نمایش «لثه» محمد مساوات

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۸۶۷۲

نمایش «لثه» محمد مساوات

پنجمین نمایشگاه نقاشی انفرادی سید محمد مساوات با نام «لثه» برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، او پیش از این پنج‌ سال پیش نمایشگاه انفرادی در گالری دی داشته است و ده‌ها نمایشگاه گروهی در گالری‌هایی نظیر الهه، ماه مهر، هما، موزه صبا و ... برگزار کرده است. در این نمایشگاه تعدادی کار با سایز ۲۵ در ۳۵، ۱۶ اثر با سایز ۷۵ در ۷۵ و ۷ اثر ۱۴۰ در ۱۲۰ سانتی‌متر موجود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکنیک آثار هم ترکیب مواد است. 

سید محمد مساوات متولد ۱۳۶۱، نقاش و کارگردان تئاتر و سرپرست گروه تئاتر رادیکال ۱۴ است که دیپلم گرافیک، لیسانس نقاشی و فوق‌لیسانس نیمه‌تمام کارگردانی‌تئاتر دارد. او کارگردان نمایش‌هایی همچون یافت‌آباد، قصه‌ظهر جمعه، خانه‌واده، بی‌پدر، این‌ یک پیپ نیست و... است.

نمایشگاه «لثه» وی روز جمعه ۳۰ آذر ۹۷ در گالری محسن از ساعت ۱۶ تا ۲۱ افتتاح می‌شود و نمایشگاه از اول تا ۲۱ دی‌ماه ادامه دارد. گالری محسن در تهران، خیابان ظفر، خیابان ناجی، خیابان فرزان، کوچه نوربخش، بلوار مینای شرقی، پلاک۴۲ واقع شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۸۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر رسانه‌ای این تئاتر گفت: تئاتر هشتگ، بچه شهرستانی ام  به نویسندگی وکارگردانی نوید اسدیان از یکشنبه ۹ اردیبهشت در سالن شماره دو پردیس تئاتر مستقل واقع دربلوارصارمی، بین میدان حافظ و صارمی ۵۰ به روی صحنه می‌رود.

حبیب قاآنی افزود: این تئاتر داستان پسر جوان شهرستانی که به شهر بزرگ آمده ولی اوضاع طبق خواسته او پیش نمی‌رود و او تلاش می کند تا خودش را در جامعه ثابت کند، در این تئاتر کمدی محمد حسین خسروی به ایفای نقش می‌پردازد.

وی گفت: دستیار کارگردان این تئاتر معین تیموری و محمد حسین خسروی، مدیر روابط عمومی کیان صنعتی رودی، طراحی پوستر سلیم واحدی و منشی صحنه نازنین پهلوان زاده  از دیگر عوامل نمایش این تئاتر کمدی است.

مدیر رسانه‌ای این تئاتر افزود: تئاتر هشتگ، بچه شهرستانی ام از ۹ اردیبهشت ساعت ۲۰ به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان برای رزرو بلیت می‌توانند به سایت گیشات مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • کلیپی از رقص دسته جمعی محسن کیایی، محمد بحرانی، محسن شریفیان (فیلم)
  • حمایت استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح می‌شود
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود
  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • «نویزآف» در گالری بام