Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@07:23:55 GMT

جدول/ نرخ انواع خودرو/ خودرو ارزان شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۸۶۹۴

جدول/ نرخ انواع خودرو/ خودرو ارزان شد

صراط: رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران خودرو با اشاره به کاهش قیمت خودرو طی روز‌های اخیر افزود: خودرو‌های مونتاژی شامل سراتو، هایما و جک حدود ۵ تا ۷ میلیون تومان و خودرو‌های داخلی یک تا ۳ میلیون تومان کاهش قیمت داشته اند همچنین قیمت خودرو‌های وارداتی نیز ۵ تا ۸ درصد با کاهش قیمت مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از نظر مصرف کننده قیمت خودرو بسیار بالا است و باید به قیمت منطقی برگردد و با عرضه بیشتر خودرو توسط خودروساز‌ها قیمت‌ها کاهش می‌یابد.

موتمنی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به کاهش قیمت ارز و کاهش قیمت خودرو دیگر کسی بر روی این کالا سرمایه گذاری نمی‌کند و افرادی که درگذشته هیجانی معامله کردند و متضرر شدند دیگر ریسک نخواهند کرد.

اقتصادنیوز نوشت: رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران خودرو گفت: بیشتر کسانی که در گذشته خودرو می‌خریدند به دنبال سود بودند و برای نیاز خرید نمی‌کردند و اکنون با توجه به شرایط موجود، وارد این بازار نمی‌شوند و خودبه‌خود قیمت‌ها کاهشی می‌شود.

وی ادامه داد: بسیاری از افراد به امید افزایش قیمت، چندین خودرو خریداری کرده بودند تا سود کنند اما، اکنون که حدودا وضعیت قیمت خودروساز‌ها مشخص شده و خودروساز‌ها هم به دنبال عرضه خودرو و تحویل به صورت روز هستند کسی به سمت خرید این خودرو‌ها نمی‌رود.

موتمنی تاکید کرد: بازار خودرو در آینده بیشتر کاهش قیمت خواهد داشت و خریداران در انتظار کاهش بیشتر باشند.

 

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: خودرو قیمت صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۸۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای برقی چینی ارزان شد

تین نیوز

قیمت خودروهای برقی و پلاگین هیبریدی در شهر شنژن چین کاهش می یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، برنامه ریز دولتی این کشور اعلام کرد که قیمت خودروهای برقی و پلاگین هیبریدی در شهر شنژن جنوبی چین، یک کلانشهر با استقبال بالای خودروهای برقی، در سال جاری بین پنج تا ۱۰ درصد کاهش یافته است.

بر اساس بیانیه کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی چین، خودروهای بی وای دی و دنزا با کاهش ۷.۱۵ تا ۹.۷ درصدی، پیشتاز کاهش قیمت بوده اند. کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی چین از عرضه بیش از حد و کاهش هزینه باتری به عنوان دلایل اصلی یاد کرد.

 کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی چین بر این باور است که بیش از ۱۱۰ مدل خودروی انرژی جدید از میان ۱۵۰ خودروی جدید در سال جاری عرضه شود و رقابت با انواع مختلف جنگ قیمت را تشدید کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها
  • خودروهای برقی چینی ارزان شد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • چراغ سبز افزایش قیمت خودرو داده شده
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • با ارزش ترین خودروساز جهان بازار را غافلگیر کرد
  • باارزش‌ترین خودروساز جهان بازار را غافلگیر کرد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • این خودرو ۳۰ میلیون تومان ارزان شد/ جدول