Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:01:57 GMT

سامانه سرد و بارشی از فردا گیلان را فرا می گیرد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۸۶۹۸

سامانه سرد و بارشی از فردا گیلان را فرا می گیرد

رشت - ایرنا - سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: سامانه سرد و بارش زا از فردا (پنجشنبه) وارد استان شده و موجب کاهش دما و بارندگی می شود.

مازیار غلامی عصر چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده تضعیف سامانه ناپایدار در منطقه است که به تدریج از فردا بعد از ظهر با ورود سامانه سرد و بارش زا، افزایش ابر، مه آلود بودن هوا، کاهش دما، بارندگی و وزش باد (بعضی نقاط شدید) در ارتفاعات بارش برف و احتمال رعد و برق تا شنبه آینده پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان آسمان امروز را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بارندگی پراکنده، بعضی نقاط کاهش ابر عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را کمی تا نیمه ابری ، به تدریج ابری، بارندگی و وزش باد (به ویژه عصر و شب، پاره ای نقاط شدید) ، اواخر وقت ارتفاعات بالادست بارش برف ذکر کرد.
غلامی بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته را با 11 درجه مربوط به انزلی، کیاشهر، رودسر و منجیل و کمینه دمای فردا را با یک درجه مربوط به دیلمان عنوان کرد.
غلامی گفت: بیشینه دمای امروز رشت 13 درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان گیلان نیز 10 درجه خواهد بود.
وی اضافه کرد: بیشترین میزان بارش باران در استان طی شبانه روز گذشته با نزدیک به 13 میلیمتر مربوط به کیاشهر بوده است.
7296/2007/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد هواشناسي بارندگي گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۸۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران تا فردا بارانی است

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی تهران، طی امروز و فردا (۴ و ۵ اردیبهشت‌ماه) با نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران و رگبار پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی امروز و فردا (۴ و ۵ اردیبهشت‌ماه) با نفوذ سامانه بارشی آسمان استان نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

فردا به‌تدریج از شدت ناپایداری‌ها کاسته می‌شود و از روز پنجشنبه (۶ اردیبهشت‌ماه) تا اوایل هفته آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

از روز پنجشنبه روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۵ اردیبهشت‌ماه) ابری و بارش پراکنده، به‌تدریج کاهش ابر و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (۶ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه‌های آبعلی ۳۶ میلیمتر، دماوند ۲۴.۹ میلیمتر، فیروزکوه ۱۰.۳ میلیمتر، میگون ۹.۹ میلیمتر، لواسان ۶.۱ میلیمتر، فرودگاه امام (ره) ۵.۲ میلیمتر، سنجش آلودگی فیروزکوه ۵.۱ میلیمتر، فرودگاه مهرآباد ۵ میلیمتر، ورامین ۲.۹ میلیمتر، شهریار ۲.۸ میلیمتر، شمیرانات- اقدسیه ۲.۳ میلیمتر، شرق تهران ۲.۳ میلیمتر، چیتگر ۲ میلیمتر و ژئوفیزیک ۱.۴ میلیمتر بارش دریافت کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی
  • وضعیت بارندگی و جوی در تهران
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • تهران تا فردا بارانی است
  • فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان
  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان