Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@18:31:58 GMT

زمان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۸۷۶۵

زمان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران مشخص شد

دبیر و سخنگوی شورای سیاست‌گذاری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از برگزاری نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری خبر داد و گفت: نمایشگاه کتاب تهران از تاریخ ۴ تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور محسن جوادی؛ معاون امور فرهنگی و اعضای شورا روز چهارشنبه (۲۸ آذرماه) برگزار شد و ایوب دهقانکار به عنوان سخنگوی شورای سیاست‌گذاری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دهقانکار درباره مصوبات نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران گفت: نخستین مصوبه شورا تعیین زمان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران بود و پس از بحث و تبادل نظر میان اعضا، ۴ تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ به عنوان زمان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران انتخاب شد.

او با اشاره به انتخاب مکان برگزاری نمایشگاه نیز گفت: در این جلسه چندین گزینه پیشنهاد و مقرر شد مکان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران یکی از دو گزینه شهر آفتاب یا مصلای امام خمینی(ره) باشد.

دهقانکار تصریح کرد: انتخاب گزینه نهایی منوط به بررسی‌های بیشتر و مذاکره با مدیران این دو مجموعه در آینده نزدیک خواهد بود.  

سخنگوی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در رابطه با دیگر دستور جلسه شورا مبنی بر بررسی ساختار و شیوه اجرایی نمایشگاه کتاب تهران بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور نیازمند آن هستیم تا صرفه‌جویی‌هایی در برگزاری نمایشگاه داشته باشیم و از این‌رو کوچک‌سازی و چابکسازی ساختار نمایشگاه یکی از اولویت‎‌هاست. خوشبختانه در سال‌های اخیر مطالعاتی از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد با موضوع آسیب‌شناسی نمایشگاه کتاب تهران انجام شده که نقطه خوبی برای شروع بحث‌های کارشناسی است.

او ادامه داد: در این جلسه پیشنهادهای متعددی از سوی اعضا مطرح شد و در پایان تصمیم گرفته شد تا کارگروهی زیر نظر موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران تشکیل شود و نظرات کارشناسان این حوزه جمع‌آوری و نتایج آن در جلسه آتی شورا مطرح شود.

در نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که با ریاست محسن جوادی برگزار شد،  علی‌اکبر اشعری، غلامرضا امیرخانی(به نمایندگی از اشرف بروجردی)، داریوش نویدگویی، علی‌اصغرسیدآبادی، میثم نیلی، محمدجواد مرادی‌نیا، مهدی اسماعیلی‌راد، امیرمسعود شهرام‌نیا، قادر آشنا و ایوب دهقانکار حضور داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۸۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، حسین تیموری، مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به فعالیت‌های کمیته اجرایی در آستانه برگزاری این دوره از نمایشگاه بین‌‎المللی کتاب تهران گفت: فضای مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه شده و نقشه‌ها و جانمایی ناشران حوزه‌های کودک و نوجوان، ناشران داخلی، ناشران خارجی، ناشران بین‌الملل نهایی شده و اجرای غرفه ناشران این حوزه‌ها اواخر این هفته شروع و تا اوایل هفته آینده تکمیل می‌شود.

تیموری با بیان اینکه غرفه‌سازی ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند، عنوان کرد: آماده‌سازی زیرساخت‌های مورد نیاز در مصلی امام خمینی(ره) همچون غرفه‌های تبلیغات، غرفه‌های رفاهی و غرفه‌های اطلاع‌رسانی از سه شنبه (چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) آغاز شده است.

وی افزود: ارتباط با نهادها و سازمان‌های همکار در برگزاری این رویداد برقرار شده و جلسه‌ای با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شده است. همچنین کمیته‌های تخصصی شکل گرفته تا در فرآیندی ضمن بازدید از محل برگزاری نمایشگاه برنامه‌ریزی‌ها لازم برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های خود پیش‌بینی کنند. بیش از ۷۰ سازمان و نهاد با نمایشگاه همکاری دارند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1228350 برچسب‌ها کتابخوانی

دیگر خبرها

  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • محل برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ اعلام شد
  • «شهر آفتاب» فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را ندارد + فیلم
  • تذکر رئیس شورا به برخی بانک‌ها
  • نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد
  • برگزاری دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران با هدف اشتغال دانشجویان
  • تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران
  • جزئیات برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • جزئیات و ساعت بازدید نمایشگاه کتاب اعلام شد