Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - خط تولید انبوه مته حفاری جهاد دانشگاهی خوزستان با مشارکت بانک ملی ایران طی مراسمی در قالب ویدئو کنفرانس توسط معاون اول رییس‌جمهور افتتاح شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در خط تولید انبوه مته حفاری سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان واحدهای طراحی، جوشکاری، رنگ آمیزی، اسنبل، کنترل کیفی و اپراتورهای ساخت فعال هستند و تسهیلات اعطایی بانک ملی ایران در قالب سرمایه ثابت و جهت خرید ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز تولید، به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال در اختیار سازمان جهاد دانشگاهی استان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اسحاق جهانگیری پیش از افتتاح خط تولید مته حفاری عنوان کرد: خوشحال هستیم مته حفاری که یکی از اقلام استراتژیک و پرمصرف صنعت نفت است، امروز بومی سازی شد و توانستیم به دانش فنی آن دست پیدا کنیم.

در مراسم افتتاح این مته حفاری نیز که در شهرک صنعتی شماره 3 اهواز برگزار شد، سید علی بحرینی مقدم معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان، سعید طاهری رییس اداره امور شعب بانک ملی استان خوزستان و سید علیرضا علوی رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان حضور داشتند.

رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان در این مراسم با بیان اینکه برای این کار بزرگ، سیستم بانکی نیز کمک بسیار خوبی به ما کرد تا بتوانیم این طرح را اجرایی کنیم، گفت: پس از یک دهه تلاش و کوشش شاهد به ثمر نشستن تلاش جمعی همکاران در جهاد دانشگاهی خوزستان در بحث ساخت مته حفاری هستیم.

سید علیرضا علوی بیان کرد: درس بزرگی که ساخت مته حفاری در جهاد دانشگاهی خوزستان به ما داد آن بود که در استان خوزستان که معمولا اخبار بد از آن مخابره می شود، می‌توانیم نشان دهیم که جوانان، کارهای بزرگی را انجام می‌دهند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: خط تولید انبوه بانک ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۸۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم در البرز راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تاکید بر ضرورت تمرکز روی تحقق شعار سال گفت: نیل به اهداف این شعار، کلید توسعه و رونق اقتصادی برای کشور و به تبع آن استان محسوب می‌شود.

استاندار البرز مطرح کرد: برای این منظور قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم در استان البرز راه اندازی می‌شود و با تعیین کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی، تصمیم سازی و اقدام لازم صورت می‌گیرد.

عبداللهی بیان کرد: تمامی دستگاه‌های استان باید در جهت تحقق شعار سال که در راستای منویات مقام معظم رهبری و با توجه به اقتضائات و نیازهای کشور تعیین شده، برنامه عملیاتی با تعیین اهداف ارائه دهند که در این میان جهاد کشاورزی سهم قابل توجهی در تحقق شعار سال دارد.

به گفته وی، موضوع ارائه کالابرگ به ۶۰ میلیون ایرانی، مسؤولیت و بار بزرگی است که دولت سیزدهم برای کسب رضایتمندی مردم به دوش کشید. باید مردم را از این امکانی که فراهم شده آگاه کنیم و با نظرسنجی از نگاه مردم و مدیران به بررسی میزان رضایتمندی، چالش‌ها و … در این طرح بپردازیم.

استاندار البرز مطرح کرد: متولیان، باید بی وقفه بازار را زیر نظر داشته باشند و با هرگونه تخلف مقابله کنند. روند تأمین کالاهای اساسی در استان نیز باید رصد و اقدامات لازم در زمان مناسب انجام شود.

عبداللهی در پایان عنوان کرد: جهاد کشاورزی مرغداری‌ها و مراکز پرورش دام سبک را در استان بررسی و نسبت به افزایش ظرفیت و احیای واحدهای نیمه فعال و راکد اقدام کند.

کد خبر 6063569

دیگر خبرها

  • افتتاح نخستین مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • افتتاح مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • ضربه بهره ۳۰ درصدی بانک‌ها به «جهش تولید»/ رشد بهره بانکی مشارکت در تولید را تحقیر می‌کند
  • مروری بر اقدامات جهاد دانشگاهی در نمایشگاه قرآن کریم
  • خیز بلند سازمان جهاد کشاورزی اردبیل برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم
  • افتتاح مؤسسه «نان و ارزاق بهشتی» برای کمک به نیازمندان با مشارکت سازمان ثبت اسناد
  • قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم در البرز راه اندازی می‌شود
  • میزان تولید تخم مرغ در استان قم به ۱۳۵ هزار تن رسیده است
  • مردمی سازی اقتصاد، راهکار مشارکت مردم در جهش تولید
  • طرح‌های معدن و صنایع معدنی متعددی امسال افتتاح می‌شود