Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشکده شورای نگهبان با حضور برخی از اعضای شورای نگهبان دقایقی قبل در محل ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

سید حجت الله علم الهدی قائم مقام پژوهشکده شورای نگهبان در جمع خبرنگاران در خصوص این نمایشگاه گفت: در این مراسم از ۳ کتاب رو نمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب شورای نگهبان با عنوان نظارت بر انتخابات که به تمام شبهات در مورد نظارت شورای نگهبان بر انتخابات توضیح داده است.

علم الهدی ادامه داد: کتاب نظرات شرعی شورای نگهبان و کتاب شرح قانون اساسی نیز در این مراسم رونمایی خواهد شد و آیت الله شب زنده دار  هم سخنرانی می کند.

وی اظهار داشت: در نمایشگاه دستاورد های پژوهشکده شورای نگهبان، سامانه شفافیت نظرات شورای نگهبان که در واقع سامانه مشروح مذاکرات تمام جلسات شورای نگهبان است، رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۸۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دستاوردهای وقف؛ روایتی از نشانه های رشد اقتصاد دانش بنیان در ایران

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، سخن از دستاوردهای انقلاب که به میان می آید، نگاه ها در حوزه اقتصاد به شاخص های معمول دوخته می شود.

اشتغال، رشد اقتصادی، ارزش پول ملی، نابرابری های اقتصادی و ...  شاخص هایی هستند که بهبود آن ها در سال های اخیر، به رغم منابع فراوان اقتصادی کشور، زیر منگنه تحریم قرار گرفته اند. اما این، تمام واقعیت های موجود نیست و هنوز امیدواری های زیادی برای رشد اقتصادی ایران زنده است. این را نه از سر شعارزدگی، بلکه با نگاهی ژرف تر به تمام لایه های رشد اقتصادی موجود می توان بیان کرد. اقتصاد دانش بنیان؛ جایی که چشمه های پرشماری از ظرفیت های بالقوه همچنان با قوت در حال جوشیدن هستند.

اما ارتباط این پیشرفتها با سازمان اوقاف و امور خیریه در این است که سازمان اوقاف در زمینه تخصیص وام و مکان به شرکتهای دانش بنیان، بسیار خوب عمل کرده؛ البته که این کار به نفع این سازمان نیز هست؛ چراکه اگر این کار را انجام ندهد، زمینی که در اختیار دارد، از بین می‌رود و برای اینکه این داشته‌ها احیا شود، باید به تحقیقات مرز دانش و شرکت‌های دانش‌بنیان گره بخورد که این سازمان اهمیت این جریان را درک کرده و در زمینه استانی و ملی خوب عمل کرده است.

در گام بعدی سازمان اوقاف و امور خیریه در نظر دارد نمایشگاهی برای معرفی و ارائه تولیدات و آثار این مجموعه های دانش بنیان برگزار کند. 

در همین راستا چهارمین دوره نمایشگاه دستاوردهای وقف با حضور 39 شرکت دانش بنیان از 5 تا 9 اردیبهشت در هتل ارم برگزار می شود.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شورای نگهبان در اظهارنظر نسبت به مصوبات، حتماً به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • نمایشگاهی از دستاوردهای هنرجویان هنرستانی در جرقویه
  • جمیله علم الهدی در پاکستان، «بانوی اول» شد /تصاویری از حضور در مراسم افتتاح با عینک آفتابی
  • گزارش تصویری | افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی «فخر ایران»
  • نمایشگاه دستاوردهای وقف؛ روایتی از نشانه های رشد اقتصاد دانش بنیان در ایران
  • واکاوی اصل ۲۲ قانون اساسی در سلسله جلسات شرح مبسوط قانون اساسی
  • «شهر آفتاب» فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را ندارد + فیلم
  • نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای اوقاف/ شفاف و به‌روز هستیم