Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج- ایرنا- رئیس دانشگاه خوارزمی گفت : 90 طرح جدید ارائه شده به نمایشگاه هفته پژوهش استان البرز رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، عزیزالله حبیبی عصر روز چهارشنبه در آیین پایانی پنجمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان البرز که در پردیس کرج دانشگاه خوارزمی برگزار شد،افزود: 400 طرح فناورانه به این نمایشگاه ارائه شد که 90 طرح آنها جدید بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به روند برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: برای هر چه بهتر برگزار شدن این نمایشگاه 7 کمیته تخصصی همچون کمیته علمی، فناوری، دانش آموزی، اطلاع رسانی و... تشکیل شد.
حبیبی اظهار داشت: در این نمایشگاه مجموعه دستاوردهای یکساله پژوهشگران، ایده پردازان و مبتکران عرضه شد که در نهایت از 40 پژوهشگر برتر، صاحب ایده، مهارت های برتر، دانش آموزان پژوهشگر ومعلمان پژوهنده تجلیل می شود.
وی گفت: در مدت پنج روز برگزاری نمایشگاه 340 دوره و کارگاه آموزشی و 20 همایش مرتبط با حل مشکل جامعه در سالن های دانشکده های مختلف دانشگاه خوارزمی برگزار شد.
حبیبی افزود: همچنین در این مدت 12 قرارداد فن بازار به مبلغ 77 میلیارد ریال منعقد شده ا ست.
وی اضافه کرد که امسال برای نخستین بار پژوهشگر مهارت افزا نیز جریان گذاشته شد که برترین های آن نیز معرفی می شوند.
پنجمین نمایشگاه استانی هفته پژوهش و فناوری البرز از 24 تا 28 آذرماه در 170 غرفه در پردیس کرج دانشگاه خوارزمی برگزار شد.
6156/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي دانشگاه خوارزمي البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۸۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از انقلاب» برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین نمایشگاه تخصصی هنر‌های قرآنی «روایت باران» این روز‌ها در فرهنگسرای نیاوران درحال برگزاری است و در راستای رویکرد پژوهشی، میزبان پنل‌ها و نشست‌های تخصصی با حضور اساتید دانشگاه‌ها و دانشجویان و هنرجویان خواهد بود.

یکی از این نشست‌های تخصصی روز جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۵ برگزار خواهد شد. این نشست تحت عنوان «سیر تحول هنر‌های قرآنی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی» با همکاری دانشگاه سوره و دانشگاه هنر‌های اسلامی ایرانی استاد فرشچیان و نگارخانه ترانه باران با حضور دکتر سجاد محمد یارزاده (رئیس دانشگاه هنر‌های اسلامی - ایرانی استاد فرشچیان)، مهران هوشیار (دانشیار و مدیر گروه مطالعات عالی هنر دانشگاه سوره)، مهدی خانکه (استادیار و ریاست مدرسه عالی مهارتی دانشگاه هنر‌های اسلامی - ایرانی استاد فرشچیان)، مهدی محمدی (استادیار و مدیر گروه هنر‌های سنتی و صنایع دستی دانشگاه سوره) برگزار و دانشجویان و اساتید پیرامون این موضوع به بحث و گفت‌وگو خواهند نشست.

در پایان این نشست تخصصی به شرکت کنندگان در جلسه گواهی حضور از طرف دانشگاه اهدا خواهد شد.

نمایشگاه روایت باران توسط نگارخانه «ترانه باران» به عنوان نگارخانه تخصصی هنر‌های ایرانی- اسلامی و با همکاری صندوق اعتباری هنر در فرهنگسرای نیاوران برگزار شده و بیش از ۱۷۰ اثر از هنرمندان و اساتید برجسته خوشنویسی را به نمایش گذاشته است. این نمایشگاه با هدف توسعه و ترویج فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی با محوریت قرآنی، و همچنین رشد و توسعه اقتصاد هنر‌های ایرانی واسلامی و حمایت از هنرمندان فعال در عرصه آثار قرآنی برگزار شده است.

لازم به ذکر است نمایشگاه «روایت باران» تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در فرهنگسرای نیاوران دایر است و علاقه مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ و روز‌های تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۹ از این نمایشگاه دیدن کنند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران خردادماه برگزار می‌شود
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج اعلام شد
  • برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
  • آغاز بررسی جزئیات تشکیل «سپند» در مجلس؛ سپند چیست؟
  • نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • سال جاری ۹۰ رویداد دانشگاهی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • نشست تخصصی «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از انقلاب» برگزار می‌شود