Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، با حضور رئیس کل دانشگاه آزاد اسلامی محمدمهدی طهرانچی و معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه ازاد اسلامی کلانتری از برگزیدگان و دانشجویان شاخص و نمونه کشوری سال تحصیلی 96_ 97 دانشگاه آزاد اسلامی تجلیل شد.

در این مراسم فاطمه علی پوردهاقانی بانوی اصفهانی و دانشجوی کارشناسی ارشد رشته روانشناسی عمومی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن به عنوان دانشجوی نمونه کشوری در مقطع کارشناسی ارشد معرفی و تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش برنا؛ نمونه دانشگاهی به دانشجویی گفته می‌شود که به واسطه کسب بالاترین امتیاز در گروه و مقطع توسط دانشگاه به هیات‌های داوری وزارت علوم معرفی و پس از بررسی به عنوان دانشجوی نمونه کشوری انتخاب شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی روانشناسی شاخص کارشناسی ارشد مقطع کارشناسی ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۸۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام دانشگاه آزاد ثبت نام از روز شنبه ۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ادامه دارد.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام کنند.

همچنین لازم است پس از انتخاب رشته/محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام داوطلب تهیه و تا زمان اعلام نتایج حفظ شود.

کد خبر 6086639

دیگر خبرها

  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • تحصیل ۴۱۸ دانشجوی دکتری در دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • ۲ استان فارسی در جمع دانشجویان نمونه کشوری
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید
  • کسب سهمیه المپیک توسط دانشجوی دانشگاه آزاد
  • راهیابی ۱۵ دانشجومعلم به جشنواره ملی دانشجوی نمونه کشوری