Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@12:07:22 GMT

ره پیک: برای CFT هفته ها وقت گذاشتیم

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۸۸۵۴

ره پیک: برای CFT هفته ها وقت گذاشتیم

رئیس پژوهشکده شورای نگهبان با اشاره به جلساتی که در این پژوهشکده در خصوص بررسی FATF برگزار شده، گفت: تمام تصمیمات شورای نگهبان مبتنی ملاحظه نظرات کارشناسی است.

سیامک ره پیک در گفت وگو با خبرنگار جماران ، در خصوص تاثیر پژوهش های پژوهشکده شورای نگهبان در تصمیمات و رای های این شورا اظهار داشت: ممکن است در برخی موارد نظر نهایی شورا مطابق با نظر پژوهشکده نباشد اما مهم این است که تمام تصمیمات شورای نگهبان مبتنی بر این است که نظرات کارشناسی ملاحظه و راجع به آن بحث شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو حقوقدان شورای نگهبان در مورد بررسی لوایح FATF در پژوهشکده این شورا گفت: در بخش شروط این لوایح بررسی های مفصل و گسترده ای صورت گرفت که بسیار در فهم این موضوع و تصمیم گیری موثر بود.

وی تصریح کرد: شاید راجع به CFT هفته ها وقت گذاشتیم و همکاران ما از زمانی که مطرح شد و هنوز تصویب نشده بود روی آن کار کردند؛ اسناد بین المللی را دیدند با حقوقدانان جلسه گذاشتند؛ با اطراف قضیه در مجلس و دولت هم جلسه هایی داشتیم. اما در نهایت مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد این لوایح تصمیم می گیرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب شورای نگهبان سیامک ره پیک شورای نگهبان CFT جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۸۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار محسن رضایی با اعضای شورای نگهبان

محسن رضایی در سفر به قم در دیدار با اعضای شورای نگهبان، پس از ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، گفت: پس از انقلاب، خلا‌های سیاسی اداره کشور به برکت نظام اسلامی و ایجاد نهاد‌های نظارتی و انتخاباتی برطرف و خلا بزرگ نظامی و امنیتی و وابستگی محض به بیگانگان نیز به همت فرماندهان و جوانان فداکار رفع شد؛ اما درخصوص مسائل اقتصادی، کشور هنوز راه زیادی تا نقطه مطلوب دارد که مهمترین اقدام لازم برای حل این مشکل، اصلاح حکمرانی اقتصادی و تغییر رویه‌های آن است.

وی افزود: تصدی‌گری دولت و تمرکزگرایی، از معضلات بزرگ و موانع پیشرفت و رفع مشکلات اقتصادی است و دولت ومجلس باید از نقش و سپردن مسئولیت تصدی‌گری به وزارتخانه‌ها به نقش سیاست‌گذاری و نظارتی تغییر رویه دهد و اختیارات بیشتری به استان‌ها در جهت تمرکززدایی داده شود.

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تاکید بر لزوم اعطای کلیه امور اجرایی کشور به مردم اظهار کرد: شورای نگهبان در این حوزه می‌تواند کمک‌رسان باشد.

رضایی در این سفر با آیات شب‌زنده‌دار، میرباقری، حسینی بوشهری، کعبی، قمی، مدرسی یزدی و اراکی دیدار کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دیدار محسن رضایی با اعضای شورای نگهبان
  • شهرداری با پرداخت نکردن بازار کار شورا را مقابل کارکنان شهرداری قرار داد
  • اقدامات فرهنگی کردستان نیازمند تصمیمات جمعی است
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • ادارات مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورای پیش رود
  • ادارات، مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • ارگان‌ها و ادارات، مانع اجرای رأی کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر یزد نشوند
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی