Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از سایت فاکس اسپورت، استفان کنستانتین، سرمربی انگلیسی تیم ملی فوتبال هندوستان در ادعایی عجیب اعلام کرد درخواست کارلوس کی روش را برای برگزاری دیدار تیم های هندوستان و ایران پیش از جام ملتهای آسیا رد کرده است.

تیم ملی فوتبال هند پس از یک دوره غیبت در بزرگ ترین تورنمنت فوتبالی قاره کهن باید در گروه اول هفدهمین دوره این رقابت ها به مصاف امارات میزبان، تایلند و بحرین برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ببرهای آبی(لقب تیم ملی هندوستان) پس از 2 هفته تمرین به امارات می روند و شش ژانویه(16 دی) باید نخستین بازی خود را در آل نهیان ابوظبی مقابل تایلند انجام بدهند.

هندی ها با کمبود بازی های تدارکاتی برای حضور در جام ملت های آسیا رو به رو هستند. کنستانتین در جریان نشست خبری مراسم رونمایی از کیت های جدید تیم ملی هند به این موضوع اشاره و اعلام کرد: برای تطبیق پذیری با شرایط آب و هوایی امارات 2 هفته زودتر به این کشور می رویم تا برای جام ملت های آسیا آماده شویم. با این وجود باید بازی های دوستانه بیشتری انجام می دادیم و تلاشمان را هم به کار گرفتیم تا با برخی از تیم هایی که در این مسابقات حضور دارند بازی کنیم. با این وجود نتوانستیم بازی های بیشتری را هماهنگ کنیم. حتی کارلوس کی روش درخواست کرد 30 دسامبر(9 دی) با تیم ملی ایران بازی کنیم اما این امر را قبول نکردم چراکه 27 دسامبر باید یک بازی سنگین مقابل عمان انجام بدهیم. ضمن اینکه با اردن هم بازی کردیم.

این ادعا در حالی از سوی سرمربی انگلیسی تیم ملی هندوستان مطرح شده است که از مدت ها پیش مشخص بود شاگردان کارلوس کی روش باید در روزهای 30 آذر، 3 دی و 10  دی در قطر به ترتیب مقابل فلسطین، لبنان و قطر به میدان بروند.

بیشتر بخوانید:

جلالی: سپاهان و پرسپولیس وضعیت باثباتی در لیگ برتر دارند/تیم ملی شانس زیادی برای قهرمانی در آسیا دارد

دلیل بدرقه اجباری تیم ملی فوتبال ایران در کیش مشخص شد

انتهای پیام/

ادعای جالب سرمربی تیم ملی فوتبال هند درباره شاگردان کی روش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۸۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، شاگردان جواد نکونام در ادامه برنامه آماده سازی خود برای رویارویی با تراکتور، امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت یک دیدار تدارکاتی برگزار می‌کنند.
بازی دوستانه امروز آبی‌پوشان مقابل آریو اسلامشهر پشت در های بسته برگزار خواهد شد.

به رغم شایعه‌های منتشر شده در فضای مجازی از سوی برخی افراد که هدفی غیر از برهم زدن آرامش استقلال ندارند، کادر فنی استقلال هیچ درخواستی مبنی بر انجام بازی در حضور هواداران نداده و از آن جایی که حضور تماشاگر در بازی دوستانه نیز نیاز به مجوز از مراجع ذیصلاح دارد و مجوزی در این خصوص صادر نشده است، امروز استقلال پشت درهای بسته با آریو اسلامشهر بازی می‌کند و امکان میزبانی از هواداران فهیم استقلال میسر نیست.

کد خبر 6087269

دیگر خبرها

  • شگفتی بزرگ صداوسیما برای مردم ایران؛ صبح بخیر مسئولین!
  • استقلال در بازی دوستانه شکست خورد
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • شکست استقلال مقابل آریو اسلاشهر در بازی دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • درس‌هایی از فوتبال اروپا؛ تبریک به قهرمان