Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-سرمربی تیم ملی فوتبال هندوستان مدعی شد؛ درخواست کارلوس کی روش را برای برگزاری دیدار دوستانه این تیم با ایران رد کرده است.

  استفان کنستانتین، سرمربی انگلیسی تیم ملی فوتبال هندوستان در ادعایی عجیب اعلام کرد درخواست کارلوس کی روش را برای برگزاری دیدار تیم های هندوستان و ایران پیش از جام ملتهای آسیا رد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتبال هند پس از یک دوره غیبت در بزرگ ترین تورنمنت فوتبالی قاره کهن باید در گروه اول هفدهمین دوره این رقابت ها به مصاف امارات میزبان، تایلند و بحرین برود. ببرهای آبی(لقب تیم ملی هندوستان) پس از 2 هفته تمرین به امارات می روند و شش ژانویه(16 دی) باید نخستین بازی خود را در آل نهیان ابوظبی مقابل تایلند انجام بدهند.

هندی ها با کمبود بازی های تدارکاتی برای حضور در جام ملت های آسیا رو به رو هستند. کنستانتین در جریان نشست خبری مراسم رونمایی از کیت های جدید تیم ملی هند به این موضوع اشاره و اعلام کرد: برای تطبیق پذیری با شرایط آب و هوایی امارات 2 هفته زودتر به این کشور می رویم تا برای جام ملت های آسیا آماده شویم. با این وجود باید بازی های دوستانه بیشتری انجام می دادیم و تلاشمان را هم به کار گرفتیم تا با برخی از تیم هایی که در این مسابقات حضور دارند بازی کنیم. با این وجود نتوانستیم بازی های بیشتری را هماهنگ کنیم. حتی کارلوس کی روش درخواست کرد 30 دسامبر(9 دی) با تیم ملی ایران بازی کنیم اما این امر را قبول نکردم چراکه 27 دسامبر باید یک بازی سنگین مقابل عمان انجام بدهیم. ضمن اینکه با اردن هم بازی کردیم.

این ادعا در حالی از سوی سرمربی انگلیسی تیم ملی هندوستان مطرح شده است که از مدت ها پیش مشخص بود شاگردان کارلوس کی روش باید در روزهای 30 آذر، 3 دی و 10  دی در قطر به ترتیب مقابل فلسطین، لبنان و قطر به میدان بروند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۹۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال

ماشاریپوف هافبک ازبک استقلال شب گذشته به تهران برگشت و در تمرین امروز این تیم شرکت کرد.

جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال پس از بازی جمعه شب آبی‌پوشان مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به دوبی رفت.

دلیل بدون اطلاع ترک کردن ایران توسط ماشاریپوف این بوده که پاسپورت هافبک استقلال به خاطر فیفادی و انجام بازی‌های ملی برای تیم ملی ازبکستان پیش خود ماشاریپوف بوده است. او به باشگاه اعلام کرده برای آوردن خانواده‌اش به دوبی سفر می‌کند.

ماشاریپوف با پیگیری‌های باشگاه استقلال دیشب (دوشنبه) به ایران بازگشت و هم‌اکنون در تمرین استقلال حضور دارد.

tags # استقلال ، ماشاریپوف سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ◄ دیدار کنسول هند با 16 خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • طرز پخت چلو مرغ توسط یک پدربزرگ‌ هندی (فیلم)
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام درباره ماشاریپوف
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • دیدار کنسول هند با ۱۶ خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • بن‌گویر: سال‌ها دربارهٔ ارتش اسرائیل به ما دروغ می‌گفتند
  • ایرانیان همچنان عاشق کتاب فیزیکی هستند/ کتاب‌هایی که از نمایشگاه تهران خریده‌ام به اندازه یک کتابخانه بزرگ است
  • ایرانیان همچنان عاشق کتاب فیزیکی هستند/کتاب‌هایی که از نمایشگاه خریده‌ام به اندازه یک کتابخانه بزرگ است