Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: راهپیمایی نهم دی اجرای یک مراسم یادبود نیست بلکه یک برنامه بصیرتی است.

آیت‌الله سید احمد علم الهدی روز چهارشنبه در دیدار با اعضای برگزاری ستاد گرامیداشت نهم دی خراسان رضوی در مشهد افزود: نهم دی سالروز یک حادثه نیست بلکه حرکت مردمی در تجدید بیعت با رهبری و خنثی سازی توطئه دشمن بود و به عنوان یک حرکت بصیرتی و بیدارسازی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جریان فتنه 88 امروز قویتر و به نوع دیگری وجود دارد. امروز حرکت دشمن در جهت براندازی نظام و مقابله با ستون خیمه نظام در شکل دیگر و قویتر انجام می شود و نیاز به بیدارسازی و تولید بصیرت در این زمینه داریم.
امام جمعه مشهد گفت: امروز دشمن برنامه های مختلفی برای براندازی نظام و تقابل مردمی با ستون خیمه نظام دارد. مسئله 9 دی امسال یک عملیات استقلالی برای امروز است و نه یک مراسم سالگرد گرفتن برای سال 88.
وی مراسم 9 دی را یک حرکت دینی و سیاسی توصیف و بیان کرد: باید توجه نمود که اجرای این مراسم به صورت حماسی باشد و مراقب باشیم منحرف نشود. اجرای راهپیماییها و سخنرانیها باید طوری باشد که مردم را راضی کند، در غیر این صورت فعلا نه تنها نفعی ندارد بلکه ضرر می رساند و مردم را بی‌ تفاوت می‌ کند.
آیت الله علم الهدی افزود: نام بردن از مسئولان و تشکر از آنها بخاطر حضور در راهپیماییها درست نیست. خود ما مردم را دعوت به حضور در راهپیمایی می کنیم و اینکه از ما بخاطر حضور در راهپیمایی نام برده و تشکر شود پسندیده نیست. باید از مردم و افرادی که با بچه کوچک و سن زیاد در این مراسم شرکت می‌کنند تشکر کرد.
مراسم 9 دی امسال در مشهد ساعت 8 و نیم روز یکشنبه آتی از میدان شهدا به سمت حرم مطهر امام رضا(ع) در این شهر برگزار می شود.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۹۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم برنامه‌ریزی مردمی برای راهپیمایی روز جهانی قدس

استاندار کرمانشاه با اشاره به شعار سال جدید گفت: استفاده از رکن مردمی در تمامی ابعاد منجر به پیشرفت و بالندگی روزافزون انقلاب اسلامی می‌شود و با توجه به نام‌گذاری امسال ضرورت دارد که بسترها و شرایط لازم برای حضور و همکاری خود مردم در برگزاری راهپیمایی روز قدس بیش‌ازپیش فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد طیب صحرایی امروز _سه‌شنبه هفتم فروردین _ در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: همگی وظیفه‌داریم که در مقابل ظلم و ستم رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی در نسل‌کشی مردم مظلوم غزه، حضوری پرشور و باشکوه در راهپیمایی روز قدس امسال در استان داشته باشیم و با توجه به استفاده از تجربیات سال‌های گذشته و هماهنگی‌های صورت گرفته، امیدواریم که شاهد یک راهپیمایی پرشکوه و درعین‌حال منظم و قابل‌قبول در روز قدس در شهرهای مختلف استان باشیم.

وی با بیان اینکه با توجه به شرارت‌ها و تهاجمات وحشیانه رژیم صهیونیستی باید به‌خوبی به فعالیت‌های تبلیغی و رسانه‌ای برای پوشش مناسب حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال پرداخت، افزود: باید توجه داشت که فعالیت‌های تبلیغی و رسانه‌ای برای انعکاس تهاجمات وحشیانه این رژِیم غاصب در نسل‌کشی مردم مظلوم غزه بسیار مهم است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» عنوان کرد: استفاده از رکن مردمی در تمامی ابعاد منجر به پیشرفت و بالندگی روزافزون انقلاب اسلامی می‌شود و با توجه به نام‌گذاری امسال ضرورت دارد که بسترها و شرایط لازم برای حضور و همکاری خود مردم در برگزاری راهپیمایی روز قدس بیش‌ازپیش فراهم شود.

صحرایی بابیان اینکه ما به‌عنوان مسئولان اداری موظف هستیم که شرایط حضور و حرکت مردم را تسهیل کنیم و باید همواره تسهیل‌گر زمینه حضور مردم در بخش‌های مختلف باشیم، تأکید کرد: طبق روایات و احادیث از نشانه‌های آزادگی، جوانمردی و مسلمانی، عدم سکوت و بی‌تفاوت نبودن در برابر ظلم و ظالم است و امروز ما شاهد یک نسل‌کشی وحشیانه هستیم؛ جبهه استکبار با تمامی توان از این نسل‌کشی حمایت و پشتیبانی می‌کند بنابراین وظیفه همه ما بر اساس وظیفه انسانی، اخلاقی و اسلامی ایجاد بستر لازم برای برگزاری راهپیمایی پرشکوه و فراهم ساختن ابراز عقیده مردم در برابر این نسل‌کشی و کودک کشی رژِیم غاصب است.

وی بیان داشت: علاوه بر وظیفه در حمایت از مردم مظلوم غزه از سوی دیگر طی چند مدت گذشته شاهد بودیم که رژیم غاصب صهیونیستی در یک روش غیرانسانی به نمادها و تاریخ ایرانی جسارت کرد ازاین‌رو باید در راهپیمایی امسال روز جهانی قدس در محکومیت این نسل‌کشی‌ها، جسارت‌ها و گستاخی‌ها حضوری گسترده و همراه با بصیرت‌افزایی داشته باشیم چرا که این یاوه‌گویی و جسارت‌های رژِیم کودک کش نباید بدون پاسخ بماند.

کد خبر 739458

دیگر خبرها

  • احمد علم الهدی: اگر تامین اقتصادی اصل قرار گیرد، مردم یکدیگر را پاره پاره می‌کنند
  • مساجد و حسینیه‌ها پایگاه اصلی شروع راهپیمایی امسال روز قدس در یزد
  • مردم آماده راهپیمایی متفاوت در روز قدس امسال هستند
  • لزوم برنامه‌ریزی مردمی برای راهپیمایی روز جهانی قدس
  • پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی جوابیه داد
  • راهپیمایی روز جهانی قدس پرشور تر از همیشه در سراسر لرستان برگزار می شود
  • راهپیمایی روز جهانی قدس پرشورتر از همیشه در لرستان برگزار می‌شود
  • دعوت نماینده ولی فقیه در لرستان از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس
  • شعار سال جهت حرکت کلی نظام و کشور را مشخص خواهد کرد
  • جوابیه پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی در خصوص برگزاری انتخابات و مشارکت آحاد مردم