Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - استاندار کرمانشاه گفت: رسانه ها و روابط عمومي ها به عنوان سرابازان خط مقدم مقابله با جنگ رواني دشمن، وظيفه سخت و خطيري برعهده دارند.
استاندار کرمانشاه گفت: رسانه ها و روابط عمومي ها به عنوان سرابازان خط مقدم مقابله با جنگ رواني دشمن، وظيفه سخت و خطيري برعهده دارند.
به گزارش شارا به نقل از خبرگزاري صدا و سيما مرکز کرمانشاه، هوشنگ بازوند در شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان کرمانشاه که با موضوع روابط عمومي ها،خط مقدم مقابله با جنگ رواني دشمن هستندبرنامه هاي 40 سالگي انقلاب اسلامي برگزارشد، اظهار داشت: انتظار از روابط عموميها، بيان مسائل، چالش ها و ظرفيت هاي استان است و نبايد از بيان ظرفيت هاي کرمانشاه به عنوان چهره زيباي ايران اسلامي غافل شد و تنها به دنبال غبارها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اقدامات استان در زلزله با تاکيد بر اينکه نبايد سياه نمايي کرد، افزود: در اين زلزله براي نخستين بار مديريت يک بحران ملي به مديريت استاني سپرده شد و علاوه بر مقاوم سازي افتخار آميز ساختمانها، سرعت ساخت و ساز بي نظيري را در بازسازي ها مشاهده مي کنيم.
استاندار کرمانشاه با بيان اينکه براي قضاوت عملکرد استان، بايد زلزله کرمانشاه با زلزله هاي منجيل و ورزقان مقايسه شود، تاکيد کرد: امروز با اميدواري و نشاط مردم ، سرپل ذهاب به شهر جديدي تبديل شده و در کمتر از يکسال از مرز ساخت 76 هزار خانه عبور کرده ايم.
بازوند با اشاره به اينکه امروز هرکس از دولت انتقاد دارد گريزي هم به زلزله کرمانشاه ميزند، افزود: اين درحالي است که کميسيون هاي تخصصي مجلس در بازديد از مناطق نظر ديگري را ارائه داده اند، البته مردم تفاوت نظرات تخصصي مجلس با اظهار نظر هاي شخصي را مي دانند.
وي اظهار داشت: اگر فضاي همراهي زلزله کرمانشاه را در کشور داشته باشيم مي توانيم بر همه چالش هاي پيش روي نظام اسلامي غلبه کنيم.
استاندار کرمانشاه با اشاره به مباحث مطرح شده در مورد راه آهن کرمانشاه نيز با بيان اينکه نمي دانم تفسيرهاي عجيب و غريبي که در فضاي مجازي منتشر مي شود چه استدلالي دارند، گفت: وزير راه و شهرسازي به طور کتبي دستور پيگيري راه اندازي مديريت راه آهن کرمانشاه را به مديريت راه آهن داد و استقلال کرمانشاه در اين موضوع پذيرفته شده است.
مهندس بازوند با تاکيد بر اينکه روابط عمومي ها با مسائلي که فضاي استان را منفي ميکند مقابله کنند، افزود: داشتن تعصب به مکان و موقعيت کاري، يکي از شاخص هاي من در ارزيابي مديران بومي و غير بومي است. مدير اگر به موقعيت خدمتش تعصب نداشته باشد نمي تواند گره گشايي کند.
وي با بيان اينکه تعصب به مکان و موقعيت، مختص به مديران نيست تصريح کرد: سياه نمايي و منفي جلوه دادن فضاي استان نيز نشاني از تعصب ندارد. چرا بجاي تلاش براي سياه نمايي براي برجسته سازي ظرفيت ها تلاش نمي شود.
استاندار کرمانشاه با بيان اينکه منفي جلوه دادن فضاي استان،سرمايه گذاران را فراري ميدهد تاکيد کرد: برخي از اينکه بگويندکرمانشاه بالاترين نرخ بيکاري را دارد لذت مي برند اما توسعه با خواهش و تمنا صورت نمي گيرد و دولت نيز توسعه را رقم نمي زند.
مهندس بازوند با بيان اينکه رفع بيکاري در استان نياز به 7 تا 8 هزار ميلياردتومان سرمايه گذاري دارد، خاطرنشان کرد: روابط عمومي ها فضاي استان را توام با اميد و نشاط جلوه دهند و در سال 98، کرمانشاه را شهر رويدادها معرفي کنند.
وي با اشاره به تهيه سند اشتغال در استان تصريح کرد: خيلي ها مي توانستند بجاي منفي کردن فضا، به نقد اين سند بپردازند و از نقد آنها استقبال مي کنيم.
استاندار کرمانشاه همچنين با اشاره به پيگيري اعتبارات مهارت آموزي و مشوق هاي سرمايه گذاري تصريح کرد: با پيگيري هاي انجام شده، استان کرمانشاه در اين موضوع بيشترين اعتبار را جذب کرده که نشانه توجه ويژه دولت به استان است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۹۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان

تین نیوز

به گزارش خبرنگار تین نیوز، روابط عمومی راه آهن اعلام کرد نقل قول ذکر شده از مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در پیامک ارسالی به همکاران خدماتی این شرکت، کذب بوده و بصورت خودسرانه ارسال شده است.

بنا به اعلام روابط عمومی راه آهن در روز برگزاری جلسه، تذکرات لازم به افراد خاطی هم بصورت شفاهی و هم مکتوب داده شده است.

شایان ذکر است پیش از این پیامک دعوت به جلسه با مدیرعامل شرکت راه آهن خطاب به کارکنان خدماتی این شرکت منتشر شده بود که محتوای آن، تهدید به برخورد جدی با افرادی بود که ممکن است در این جلسه حاضر نشوند.

 

  آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اقلیم در پی ترمیم روابط‌ با ایران/اهداف سفر بارزانی به تهران چیست
  • امسال انجمن جراحان پلاستیک در کنگره جراحان حاضر نمی شود
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است
  • ۵ سال زندان در انتظار این مشمولان سربازی
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • چرا تشکل های دانشجویی دانشگاه را اصل نمی دانند؟/ گزارش