Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رئیس کل دادگستری گلستان گفت: علت اصلی تصادف منجر به فوت رئیس سازمان تأمین اجتماعی، تخلف راننده استانداری بود.

 هادی هاشمیان اظهار کرد: تیم کارشناسی در نظریه خود اعلام کرده‌اند اگرچه نقص در برخی زمینه‌ها وجود دارد اما تخلف اصلی و علت تامه تصادف ۲۴ آبان که منجر به فوت رئیس و معاون سازمان تأمین اجتماعی کشور در گلستان شد، رعایت نکردن حق تقدم عبور وسایل نقلیه مستقیم رو هنگام دور زدن (نقض ماده ۱۴۰ آئین‌نامه راهنمایی و رانندگی) توسط راننده تویوتا لندکروز(راننده استانداری) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اعلام نظر نهایی این تیم کارشناسی، نظریه به طرفین پرونده اعلام شد.

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: نظریه اولیه کارشناسی در نخستین روزهای پس از حادثه به طرفین پرونده اعلام شده بود که با اعتراض طرفین، پرونده برای اعلام نظر دوباره به یک هیئت ۳ نفره کارشناسی ارجاع شد که نتیجه آن امروز اعلام شد.

هاشمیان در ادامه سخنان خود به تمرکز کارگروه کاهش تصادفات معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان اشاره کرد و گفت: در این کارگروه با مشارکت دستگاه‌های متولی به‌دنبال برطرف کردن  نقاط حادثه‌خیز و ایمن‌سازی جاده‌های استان هستیم.

۲۴ آبان امسال در تصادف رانندگی محور «گرگان - کردکوی»، خودروی حامل رئیس و معاونین سازمان تأمین اجتماعی کشور با یک دستگاه کامیون کشنده، برخورد کرد که متأسفانه در این حادثه دکتر «نوربخش» و دکتر «تاج‌الدینی» رئیس و معاون پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی جان باختند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۹۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور

حلیمه قشقایی رئیس شعبه دوم تعزیرات حکومتی بابل گفت: پرونده تخلف گرانفروشی رادیاتور پنلی به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان بابل رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی پرونده، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۸۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

قشقایی گفت: بازرسان اصناف در بازرسی از این واحد صنفی تخلف گرانفروشی را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند
  • تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده
  • تحلیل کارشناسی بحران مسافربری جاده‌ای؛«واردکننده راننده اتوبوس می‌شویم!» | ثبت ساعت یک روش بی‌فایده و پرهزینه است
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • ۳۰۰۰کیلوگرم چوب قاچاق از یک کامیون در یاسوج کشف شد
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی / مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها