Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@14:12:13 GMT

یاوری: طارمی بعدا می فهمد اشتباه کرده است

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۹۲۱۷

یاوری: طارمی بعدا می فهمد اشتباه کرده است

مهاجم تیم ملی پیش از ترک ایران در گفتگویی به مصاحبه علیه تیم ملی تاخت که پیش از این از برانکو به عنوان مخاطب مهدی طارمی یاد می‌شد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی پیش از ترک ایران نسبت به مصاحبه محمود یاوری واکنش نشان داد و این در حالی است که طی روزهای اخیر عنوان شد منظور مهاجم سابق پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال مهدی طارمی که پیش از حضور در پرسپولیس در تلاش بود با حضور در فجرسپاسی تحت هدایت محمود یاوری، دوران سربازی خود را در این تیم شیراز پشت سر بگذارد، بعد از اینکه با رضایت سرمربی وقت فجرسپاسی همراه نشد، مجبور شد به پادگان برود.


طارمی بعد از مصاحبه‌ای که اکنون محمود یاوری در خصوص تیم ملی داشته، پیش از ترک ایران برای جام ملت‌های آسیا به سرمربی سابق تیم فجر تاخت. البته طی روزهای اخیر برخی مدعی شدند منظور طارمی برانکو ایوانکوویچ بوده است.


محمود یاوری، در خصوص صحبت‌ها و انتقادات مهدی طارمی پیش از سفر تیم ملی به قطر گفت: من آن مصاحبه را ندیدم فقط برایم خواندند فکر می‌کنم این بازیکن اشتباه کرده که چنین حرف‌هایی را عنوان کرده زیرا که من همیشه از کی‌روش دفاع کردم و همیشه طرفدار وی بودم او مربی‌ای بوده که تیم ایران را دو بار به جام جهانی برده هیچ دلخوری هم از این بازیکن ندارم زیرا پدرش شاهینی است و با او رفاقت دارم. من زمانی که خودم در مقدماتی 1963 در جام ملت‌ها مربی تیم ملی بودم در شش بازی 12 امتیاز گرفتم در حالی که قبل از من فقط دو امتیاز داشت 22 گل زدیم و فقط 2 گل دریافت کردیم اما آن می‌خواستند بازیکن به تیم ملی تحمیل کنند و من نپذیرفتم و استعفا دادم.


وی درباره اینکه چرا در آن مقطع طارمی را برای فجرسپاسی نپسندیده گفت: او از بوشهر آمده بود و نمی‌دانم الان چه واژه‌ای را در خصوصش به کار ببرم. آن چسبندگی الان را نداشت در واقع پخته نبود. فجر آن موقع یک ناجی می‌خواست که شرایط تیم بهتر شود یعنی من دنبال کسی بودم که به تیمم کمک کند نه اینکه من به او کمک کنم. یادتان می‌آید امید نمازی علیه من مصاحبه کرده بود اما من زمانی که به استیل آذین رفتم او را دستیار خودم کردم طارمی هم روزی می‌فهمد اشتباه کرده است.

محمود یاوری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمود یاوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۹۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

محمود احمدی نژاد گفت: هر کشوری به سایر کشور‌ها غیرقانونی حمله کند، باید پاسخ آن را دریافت کند.

کانال تلگرامی دولت بهار نوشت: محمود احمدی نژاد، رئیس دولت نهم و دهم، امروز در حاشیه دیدار با جمعی از بانوان، در پاسخ به سوالی درباره حمله ایران به اسرائیل گفت: هر کشوری به سایر کشور‌ها غیرقانونی حمله کند، باید پاسخ آن را دریافت کند؛ و این حق کشوری است که مورد تهاجم قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • قیمت میوه های نوبرانه اعلام شد
  • ۱۰۸ نفر جذب تامین اجتماعی می‌شوند
  • محمود عباس درخواست دولت بایدن برای تعلیق رای‌گیری عضویت فلسطین در سازمان ملل را رد کرد
  • فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم
  • کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس
  • «وعدۀ صادق» جلوۀ کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح است
  • واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران
  • واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • برگزاری یادبود دهمین سال درگذشت استاد باستانی پاریزی
  • متهم: فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم