Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، الماس گشتاسبی در نشست علمی کاربردی بررسی و آسیب شناسی ایراد صدمه بدنی غیرعمدی ناشی از تصادفات رانندگی در یاسوج افزود: نقاط حادثه خیز برون و درون شهری استان در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و پلیس راهور و ادارات ذیربط شناسایی شد که ۲۰۰ نقطه حادثه خیز در معابر شهری و خارج از شهر وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: با اصلاح و حذف برخی از نقاط حادثه خیز اکنون به ۷۰ نقطه رسیده و ۴۰ نقطه دیگر در دست حذف یا اصلاح است.

گشتاسبی افزود:. شناسایی و اصلاح نقاط حادثه خیز، حاصل تفکر و تلاش جمعی نمایندگان استان، استاندار و ادارات حوزه راهداری و راه سازی است که بسیار تلاش کرده اند و درحوزه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور می توان با اختصاص بودجه  ملی و ویژه برای جاده سازی در استان که به سبب کوهستانی و سخت گذر بودن شرایط خاصی دارد اقدام کرد تا جاده های در حال ساخت تکمیل شوند.

وی با بیان اینکه در هشت ماهه سال جاری ۱۲۰ نفر در استان در تصادفات کشته شدند، گفت: بیش از ۴۰ درصد از تصادفات به علت سرعت غیرمجاز است که در حوزه انسانی بوده و کاهش آستانه تحمل مردم نیز یکی از معضلات است که بررسی این موضوع نیازمند کار فرهنگی همه ی عوامل فرهنگی دینی، سیاسی و اجتماعی جامعه است.

کد خبر 4489255

منبع: مهر

کلیدواژه: تصادفات رانندگی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۹۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند

به گزارش خبرنگار مهر، حامد نصیرایی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از حذف نقطه حادثه خیز کیلومتر ۳۵ محور روستایی بشرویه- کرند از ابتدای سال خبرداد و گفت: با احداث ۳ دستگاه ابنیه فنی و زیرسازی و آسفالت ۳۰۰ متر واریانت پیچ تند و نقطه حادثه خیز محور مذکور اصلاح شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بشرویه با اشاره به اینکه این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۹ میلیارد ریال اجرا شده است، گفت: امیدواریم این پروژه در کاهش تصادفات موثر باشد.

نصیرایی با تاکید بر اینکه نگهداری و ارتقای ایمنی راه‌ها یکی از وظایف اصلی ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است، اظهار کرد: تقلیل میزان خرابی رویه راه‌ها وحذف نقاط حادثه خیز، کاهش تصادفات و خطرات جاده‌ای را بدنبال خواهد داشت.

کد خبر 6092061

دیگر خبرها

  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • ◄ آمارهای رفع نقاط پرحادثه راه‌ های کشور شفاف است
  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند