Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش استان کردستان، با اشاره به نگاه متعالی وزیر آموزش و پرورش به اهمیت تربیت و برنامه های ارزشی، خواستار توجه بیش از پیش به آموزش و پرورش شد و اظهارداشت: باید با تمام وجود همه در میدان باشیم و به حوزه تعلیم و تربیت کمک کنیم تا اهداف محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های آموزشی و توانمند سازی معلمان و مربیان به تلاش دشمنان برای ایجاد ابهام در اذهان دانش آموزان و نسل جوان پرداخت و افزود: معلمان و مربیان با آشنایی هر چه بیشتر با هجمه دشمنان بهتر می توانند به سئوالات دانش آموزان و شبهات ایجاد شده پاسخگو باشند.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت برگزاری گفتمان های دینی اشاره کرد و ادامه داد: گفتمان های دینی ویژه دانش آموزان و دوره های بصیرتی مربیان و معلمان باید به صورت مستمر برگزار شود.

آیت الله حسینی شاهرودی یادآور شد: محتوای گفتمان های دینی نیز باید مناسب بوده تا پاسخ گوی ابهامات و شبهات باشد و در این راستا برگزاری دوره های بصیرتی برای اساتید گفتمان ها یک ضرورت است و در عین توجه به کمیت برنامه ها باید به کیفیت اجرای آنها نیز توجه شود.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش توان و تقسیم وظایف بین اعضا به منظور پیگیری دقیق و مناسب برنامه ها، بهره گیری از پتانسیل های موجود و توان اعضای کمیته را در اجرای برنامه ها موثر دانست و بیان کرد: بستر کار در آموزش و پرورش برای همکاری فراهم شده است و همه وظیفه داریم تا حد امکان در اجرای برنامه ها کمک کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه تربیت دانش آموزان باید در طراز جمهوری اسلامی باشد، گفت: شخصیت دانش آموزان در دوران تحصیل شکل می گیرد و تربیت و آموزش از همان ابتدا بر ذهن دانش آموزان حک می شود.

کد خبر 4489870

منبع: مهر

کلیدواژه: تعلیم و تربیت اسلامی دانش آموزان نماینده ولی فقیه در کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۹۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسینعلی محمدی متکازینی ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: بهشهر دارای بیش از ۲۰۰ مدرسه و ۲۸ هزار دانش آموز است که در مقاطع مختلف تحصیل می‌کنند.

وی افزود: مدارس شهرستان بهشهر از لحاظ کیفیت از استان جلوتر است و با تراکم دانش آموزی مواجه هستیم، اما مشکل فضا در بهشهر وجود ندارد.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر یادآورشد: از خرداد ۱۴۰۳ دبیرستانی‌ها در هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم امتحان نهایی خواهیم داشت و شبه امتحان نهایی برای دانش آموزان برگزار شد.

محمدی گفت: این امتحانات شبه نهایی به‌منظور کاهش استرس دانش‌آموزان دبیرستانی تدوین شده است در مدارس برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر از تک نوبته بودن مدارس بهشهر خبر داد و گفت: همه‌مدارس بهشهر در همه‌مقاطع تحصیلی نوبته هستند و هیچ مدرسه دو نوبته ای در بهشهر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش خود یک رسانه است، خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی در کشور و استان و شهرستان خانه‌ای نداریم که آموزش و پرورش نباشد و حضور جدی در زندگی مردم دارد و ارتباط ما با خانواده‌ها دو طرفه است.

محمدی متکازینی گفت: در بحث حجاب و عفاف براساس دستگاه نظارتی، بهشهر از جمله شهرهایی است که کمترین چالش را دارد.

وی افزود: حجاب در مدارس اجباری است و قانون است و دانش آموزان باید با پوشش مدرسه حاضر شوند و همه دستگاه‌های فرهنگی باید کمک‌کار ما برای این امر مهم باشند.

کد خبر 6087653

دیگر خبرها

  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • لزوم تربیت چند ساحتی دانش آموزان