Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@02:28:21 GMT

شوت های برانکو به یاد دوران جوانی در وارتکس! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۹۳۳۲

شوت های برانکو به یاد دوران جوانی در وارتکس! (عکس)

برانکو امروز شور و نشاط زیادی در تمرین داشت و به یاد دهه 80 و 90 میلادی در زمین پا به توپ شد.

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات پرسپولیس همچنان دنبال می شوند اما این جلسات تمرینی تفاوت های زیادی با قبلی ها دارند. اینجا برانکو و دیگر اعضای کادرفنی تمام تلاششان را می کنند تا تمرین با شادابی حداکثری برگزار شود تا فشار بازی به صورت تدریجی از روی بازیکنان کم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

به همین منظور بازیکنان می توانند در دیگر پست ها هم بازی کنند و علاوه بر این، اتفاقات جالب دیگری هم در این گونه تمرینات روی می دهد. چند روز پیش کریم باقری پا به پای بازیکنان تمرین می کرد و امروز هم برانکو با چند شوت، آمادگی اش را به رخ کشید.

 

 

او که تمام دوران فوتبالش را به مدت 11 سال در تیم وارتکس کرواسی به عنوان هافبک هجومی و شماره 10 بازی کرد، در تمرین امروز به یاد دوران جوانی چند شوت را به سمت دروازه زد و در همین حین، شاگردان پروفسور به تمجید از سرمربی تیمشان پرداختند.

 

 

برانکو سعی می کرد با نقاط مختلف پا به توپ ضربه بزند و به نوعی مهارت خود را بیش از پیش در مقابل شاگردانش نشان دهد. البته او در خلال تمرینات پر فشار نیز گاهی خودش پا به توپ می شود و شاگردانش را راهنمایی می کند.

 

 

پرسپولیسی ها در حالی این تمرینات را پشت سر می گذارند که پس از تعطیلات 12 روزه، بار دیگر تمرینات پرفشار مارکو و برانکو به سراغشان خواهد آمد و دیگر فرصت تمرین های این چنینی را پیدا نخواهند کرد.

 

برانکو ایوانکوویچ (سرمربی) تمرینات پرسپولیس پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ سرمربی تمرینات پرسپولیس پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۹۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز استقلال با حضور نمایندگان رسانه‌ها و هواداران برگزار شد و همین موضوع باعث شد تا بخش‌های مختلف تمرین زیر ذره‌بین حاضران قرار داشته باشد.

در یکی از آیتم‌های تمرینی بازیکنان استقلال به انجام بازی آقا وسط پرداختند که جواد نکونام هم در یکی از گروه ها حضور داشت و ضمن بازی کردن با شوخی‌های خود سعی داشت روحیه بازیکنانش را بالاتر ببرد.

بازار کری‌خوانی در این بخش از تمرین حسابی داغ بود و بازیکنان بر سر تصاحب توپ با یکدیگر و رفتن به وسط دایره مربوط به آقا وسط بسیار کل کل می‌کردند. سرمربی استقلال هم در این آیتم‌ها بازیکنانش همراهی می‌کرد و البته که سعی داشت با میانجی‌گری در برخی صحنه‌ها مسیر اتفاقات را عوض کند.

در یکی از بخش‌ها ابوالفضل جلالی نسبت به پاسی که هم تیمی‌هاش به او داده بود و باعث لو رفتن توپ شده بود، اعتراض داشت که نکونام به سمت او رفت و این بازیکن که روی زمین افتاده بود را بلند کرد، اتفاقی که تصاویر جالبی را به ثبت رساند.

استقلالی‌ها با انگیزه زیاد آماده مسابقه با ذوب‌آهن می‌شوند و امیدوارند با پیروزی در این دیدار صدر نشینی خود را تثبیت کنند.

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق، بمب روحیه استقلالی‌ها(عکس)
  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)
  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • در تمرین امروز؛ پرسپولیسی‌ها گلف بازی کردند+عکس
  • تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • بازار داغ سلفی در تمرین استقلال
  • پایان تمرین استقلال با هجوم هواداران به زمین + ویدیو
  • پایان تمرین استقلال با هجوم هواداران به زمین
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال