Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@11:21:14 GMT

جزییات تیرباران مردی در اهواز

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۹۳۳۷

رکنا: فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری عامل تیراندازی منجر به قتل در اهواز خبر داد.

به گزارش رکنا، سردار حیدر عباس‌زاده اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تیراندازی منجر به قتل Murder در یکی از مناطق اهواز، بلافاصله ماموران پلیس Police تحقیق و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد که قاتل The Murderer با یک قبضه سلاح جنگی به سوی فرد مقتول، تیراندازی و وی را مصدوم کرده که فرد مصدوم به علت شدت جراحات وارده فوت کرده است. مأموران انتظامی کلانتری 21 شهرستان اهواز با انجام اقدامات تخصصی بلافاصله مخفیگاه متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه در بازرسی ار مخفیگاه متهم اسلحه به کار رفته در قتل کشف شده، تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کرد. متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

وقتی پوریا و خواهرم کتایون را در خانه تنها دیدم از خود بی خود شدم ! این زن موقرمز به خاطر تزریق ژل زیبایی به اندام زنانه اش کشته شد+عکس تینا ساعتی 200 هزار تومان برای مشتری های سینا صیغه می شد همخوابی اجباری نامادری با پسر 15 ساله شوهرش در برابر دوربین جانباز 21 ساله بعد از برملا شدن رازش مادر و دختر را به قتل رساند+ عکس ناپدری شیطان صفت مواد کشید و به سراغ دختر 15 ساله مشهدی رفت مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا "شیرین. ن" اختلاسگر 800 میلیاردی فراری در خارج از کشور دستگیر شد اولین عکس از 3 کودک زاهدانی که در آتش سوزی مدرسه کشته شدند اعترافات قاتل در بازسازی صحنه جسد سوخته زن مشهدی+ عکس دوربین‌های مداربسته فرودگاه لحظه کار کثیف یک مرد را ضبط کردند+ عکس کتک زدن مادر بیچاره توسط نوجوان شرور! + فیلم داماد تهرانی به نوعروس هم رحم نکرد ! درخواست مازنی برای توضیح علت فوت وحید صیادی نصیری اعتراف شهاب 20 ساله به قتل وحشیانه خاله جوانش در زیر زمین

منبع: رکنا

کلیدواژه: قتل Murder پلیس Police قاتل The Murderer اخبار حوادث تیراندازی خوزستان سلاح جنگی قتل مرد منجر به قتل عکس فیلم دختر زن جسد زاهدان پدر آتش سوزی قتل زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۹۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مسلحانه به هنگ مرزی | یک مرزبان در کردستان به شهادت رسید

به گزارش همشهری آنلاین، پلیس اعلام کرد: در پی تیراندازی افراد ناشناس به برجک نگهبانی در هنگ مرزی بانه سرباز وظیفه «فرزین دلیان» اهل کرمانشاه به فیض عظیم شهادت نائل شد.

این نهاد اعلام کرد: تیراندازی افراد ناشناس از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی به سمت مأموران پاسگاه مرزی هنگ ژال صورت گرفته که متاسفانه علاوه بر شهادت یکی از کارکنان وظیفه، ۲ سرباز وظیفه و یک نیروی کادری نیز مجروح شدند.

پلیس افزود: مجروحان جهت سیر مراحل درمان، به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند و ررسی‌ها جهت روشن شدن زوایای این جنایت ادامه دارد که اطلاعات تکمیلی متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 848863 منبع: ایرنا برچسب‌ها مرزباني خبر مهم تیراندازی شهید استان کردستان حوادث ایران

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بردستان کلاهبردار میلیاردی
  • دستگیری ۳ متهم به قتل در یک روز
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه
  • حمله مسلحانه به هنگ مرزی | یک مرزبان در کردستان به شهادت رسید
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل