Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما  از لندن، دولت انگلیس در صدد است با اجرای قانونی تماشای صحنه های غیر اخلاقی را در اتوبوسها ، قطارها و دیگر اماکن عمومی ممنوع کند . 

هدف از این اقدام که گفته شد خواست خانواده ها و شماری از نهادهای مدنی است ، حمایت ازمردم به ویژه کودکان ، دختران و زنان اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانم مارگوت جینز وزیر دیجیتال انگلیس در این باره گفت : با ارائه لایحه ای به پارلمان تماشای صحنه های غیر اخلاقی در تلفنها و لپ تاپها را در اماکن عمومی ممنوع خواهد کرد .
کمیته برابری و زنان در مجلس عوام انگلیس تغییر در شرایط جاری را خواستار شد و تاکید کرد مکانهای عمومی برای کودکان ، زنان و دختران باید امن باشد .
این کمیته درخواست کرده بود شرکتهای عرضه کننده خدمات تلفن همراه و اینترنت امکان استفاده کاربران را در اتوبوسها ، قطارها و دیگر اماکن عمومی از شبکه های وای فای ممنوع کند .
وی افزود : دولت این خواسته را پیگری می کند و علاوه براین ممنوعیت دسترسی کودکان را به پایگاههای غیر اخلاقی را خواستار است .
این کمیته در پارلمان انگلیس همچنین از شبکه های اجتماعی خواسته است با نمایش برهنگی حتی در گروههای خصوصی هم مقابله کنند .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: لندن عمومي ممنوع تصاوير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۹۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد

به گزارش "ورزش سه"، بردلی بارکولا در تابستان گذشته به‌عنوان یک پدیده از لیون به پی اس جی پیوست تا خط حمله این تیم را تقویت کند. 

او مورد اعتماد لوئیس انریکه قرار گرفت و به سرعت نیز روند پیشرفت را طی کرده است. بارکولا در هر دو بازی رفت و برگشت برابر بارسا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان تعیین کننده کار کرد.

بارکولا در مصاحبه با سایت یوفا گفت که کریستیانو رونالدو الگوی او است: «تماشای گل‌های رونالدو و اینکه چطور تیمش را به دوش می‌کشد، برای من همیشه استثنایی بود. واقعا تمام دوران کودکی من با تماشای بازی‌های رونالدو سپری شد و شیفته او بودم و هستم. من همیشه رونالدو را دوست داشتم. ذهنیت و هرگز تسلیم نشدنش، چیزی است که بیش از همه من را تحت تأثیر قرار می‌دهد و این چیزی بود که من را به سطح اول فوتبال رسانده است.»

دیگر خبرها

  • لیونل مسی و فرزندش متئو و تماشای دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس / فیلم
  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!
  • ببینید | ترس و وحشت یک گربه هنگام تماشای انیمیشن تام و جری
  • ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • ممنوع‌الخدمات کردن نباید به‌عنوان یک حکم عمومی استفاده شود
  • حذف هوش مصنوعی غیراخلاقی از اپ استور
  • ما به انگلیس یا هر کشور دیگری درباره دخالت نظامی هشدار می‌دهیم