Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@04:11:17 GMT

دنگ‌شو: بي‌عشق نگشايد گره...

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۳۰۰۰۸

دنگ‌شو: بي‌عشق نگشايد گره...

خبرگزاري آريا - در حالي‌که اعضاي گروه «دنگ‌شو» خارج از ايران مشغول کار روي آلبوم جديد خود هستند، مجوز آلبوم ده سال پيش‌شان صادر و روانه بازار شد.
«شيراز، چل ساله» نخستين آلبوم گروه «دنگ‌شو» بود که ده سال پيش ساخته شد و سرانجام 27 آذر 97 توانست مجوز بگيرد و با نام «شيراز»، توسط موسسه پخش «رها» منتشر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«با آن‌که زمان به عقب بر نمي‌گردد و سال‌هاي هيجان جواني در انتظار گرفتن مجوز انتشار «شيراز، چل ساله» گذشت، با اين حال امروز خوشحاليم که آلبوم «شيراز، چل ساله» بعد از اين سال‌ها و به نام «شيراز» در همه جاي ايران منتشر شده است. بي‌عشق نگشايد گره...» اين متن را «دنگ شو» به مناسبت انتشار آلبومش منتشر کرده؛ آلبومي که سال 2010 با نام «شيراز، چل ساله» خارج از ايران منتشر و به سرعت در داخل ايران هم شنيده شد.
«دنگ شو» با اين آلبوم توانست پايه‌هاي اوليه گروهش را محکم کند و با قرار گرفتن آلبومش در ميان پرفروشترين‌هاي موسيقي آوانگارد و فري جز در سايت‌هايي چون آمازون و سيدي بيبي، top best seller در ماه سپتامبر 2010 باشد. استقبال ويژه شنوندگان از اولين آلبوم و در خواست براي برگزاري کنسرت، موجب شد «دنگ‌شو» تور دور دنياي «شيراز، چل ساله» را از ابتداي سال 1390 آغاز کند.
حالا اين آلبوم مجوز گرفته و بدون هيچ‌گونه تغييري -چه فني و چه محتوايي- با نام «شيراز» در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است؛ آلبومي که توسط اعضاي اوليه گروه يعني اميد نعمتي و سپنتا مجتهدزاده خوانده شده و طاها پارسا هم همانند تمام اين سال‌ها خواننده ثابت گروه بوده است. غزل شاکري در اين آلبوم به عنوان هم‌خوان حضور داشته و آيدين آغداشلو و رويا نونهالي هم بعضي از ترک‌ها را دکلمه کرده‌اند.
«شيراز» ده قطعه دارد که آهنگ و تنظيم را گروه «دنگ شو» انجام داده و علي جعفري پويان (ويولون)، ميثم مروستي (ويولون)، سهراب برهمندي (ويولا)، آيدين احمدي‌نژاد، صبا صميمي (تمبک)، سودابه شمس(کُر)، کارن کبيري (کنترباس)، فرشيد حفظي فر (ابوا) و عليرضا شيباني (فاگوت) در آن ساز نواخته‌اند. ضبط و ميکس قطعات آن هم در استوديو صبا انجام شده است.
طاها پارسا و رضا شايا که تاکنون آلبوم‌هاي «مد و ناي»، «اتاق گوشواره»، «دلتنگ شو» و «شيراز» را منتشر کرده‌اند، اين روزها براي تغيير فضا در کارشان، جابجايي را انتخاب کرده و به کانادا رفته‌اند تا روي آلبوم بعدي خود کار کنند. علاوه بر آن، هر دو مشغول انجام يک‌سري پروژه‌هاي بين‌المللي خارج از قالب «دنگ‌شو» هم هستند. حميد خسرو‌بيگي (مدير برنامه گروه) از انتشار دو تک ترک تا پايان سال هم خبر داد و زمان برگزاري کنسرت‌هاي گروه را سال آينده اعلام کرد. او همچنين گفت در صورت اخذ مجوز، آلبوم بعدي گروه هم تا پايان سال منتشر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۰۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچه در پی صدور مجوز اکتشاف معدن سرچهان رخ می‌دهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، اهالی روستای حسین آباد بخش باغ صفای شهرستان سرچهان، دو سالی است پیگیر لغو فعالیت معدن سنگی هستند که معتقدند علاوه بر پوشش گیاهی منطقه؛ دامداری و کشاورزی شان را هم نابود می‌کند.
با وجود پیگیری‌های متعدد، گویا زور بهره برداران به خواسته اهالی این روستا می‌چربد.
خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما برای چندمین بار این موضوع را پیگیری کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون
  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان
  • (ویدئو) آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی قدیمی؛ ۱۷ روز دیگر
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد
  • «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» مجددا مرور می‌شود
  • « نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • آنچه در پی صدور مجوز اکتشاف معدن سرچهان رخ می‌دهد
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز