Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@15:54:13 GMT

ماجرای کشف 48 تن برنج قاچاق در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۳۰۰۷۷

رکنا: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۴۸ تن برنج قاچاق در بازرسی از ۲ دستگاه تریلی در شهر زاهدان خبر داد.

به گزارش رکنا، سردار محمد قنبری اظهار داشت: ساعت ۱۳ و ۵۰ دقیقه ظهر روز گذشته یکی از تیم‌های اداره مبارزه با قاچاق Contraband کالا و ارز پلیس Police آگاهی هنگام کنترل خودروهای عبوری در خروجی شهر زاهدان به ۲ دستگاه تریلی مظنون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارآگاهان پلس آگاهی پس از متوقف کردن این ۲ خودرو که از چابهار به مقصد مشهد در حرکت بودند در بازرسی از آنها ۴۸ تن برنج قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ارزش این محموله ۲ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال برآورد شده، گفت: با هماهنگی مقام قضائی خودروها توقیف و افراد متخلف با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.

وی تصریح کرد: پلیس در راستای برخورد با کالای قاچاق با جدیت عمل می کند و از شهروندان نیز انتظار داریم هرگونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق و توزیع کالاهای غیرمجاز را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

وقتی پوریا و خواهرم کتایون را در خانه تنها دیدم از خود بی خود شدم ! این زن موقرمز به خاطر تزریق ژل زیبایی به اندام زنانه اش کشته شد+عکس تینا ساعتی 200 هزار تومان برای مشتری های سینا صیغه می شد همخوابی اجباری نامادری با پسر 15 ساله شوهرش در برابر دوربین جانباز 21 ساله بعد از برملا شدن رازش مادر و دختر را به قتل رساند+ عکس ناپدری شیطان صفت مواد کشید و به سراغ دختر 15 ساله مشهدی رفت مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا "شیرین. ن" اختلاسگر 800 میلیاردی فراری در خارج از کشور دستگیر شد اولین عکس از 3 کودک زاهدانی که در آتش سوزی مدرسه کشته شدند اعتراف شهاب 20 ساله به قتل وحشیانه خاله جوانش در زیر زمین از سالار آقاخان دلال معروف ارز به عراقچی رسیدیم قتل مرد کرجی به دست پسر 18 ساله ای که از کودکی از این مرد کینه داشت این مرد عاشق سارا و بچه اش بود اما هردو آنها را به قتل رساند +عکس درخواست مازنی برای توضیح علت فوت وحید صیادی نصیری دوربین‌های مداربسته فرودگاه لحظه کار کثیف یک مرد را ضبط کردند+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: قاچاق Contraband پلیس Police اخبار حوادث سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی کشف زاهدان برنج قاچاق عکس فیلم دختر زن جسد زاهدان پدر آتش سوزی قتل جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۰۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان جشنواره ملی "منتظران" با هدف پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه فعال و محله با نشاط، با همکاری ارگان‌های مختلف در بوستان بانوان شهرداری خاش برگزار شد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با ایسنا در خصوص برگزاری این جشنواره اظهار کرد: جشنواره ملی "منتظران" در ۳۱۳ مکان ایران با هدف تقویت و احیای ورزش های بومی و محلی و ایجاد شور و نشاط در میان مردم و کاهش آسیب های اجتماعی برگزار شد .

محمد دهمرده ادامه داد: شهرهای زابل، قصرفند، زاهدان، خاش، سراوان و مهرستان در سیستان و بلوچستان مورد هدف هستند و هم اینک در مراحل پایانی این جشنواره قرار داریم.

وی بیان کرد: بیش از ۱۰۰ نفر از جوانان و نوجوانان دختر و پسر خاش به اجرای برنامه های ورزشی و سرگرمی لی لی، هفت سنگ مهارتی، کپک و تیرکمان سنتی پرداختند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: علاوه بر اجرای موسیقی محلی، غرفه های صنایع دستی، پخت نان و غذاهای بومی و محلی در حاشیه این جشنواره برپا شد.

وی افزود: بوستان‌های خانواده و بانوان شهرداری خاش از ظرفیت‌های مهم سرگرمی و تفریحی بانوان، کودکان و نوجوانان این شهرستان به شمار می رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • پیش‌بینی تولید ۴۸۸۰ تن گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان
  • شالیکاران امسال با قیمت مناسب برنج را به فروش خواهند رساند
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • مهارت‌آموزی در دسترس‌تر از همیشه در سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان