Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - فلسفه وجودي بانک تسهيل‌ گري در ارايه خدمات مالي به مشتريان متناسب با اولويت هاي بانک است تا منابع مالي به بهترين نحو ممکن به سمت توليد هدايت شوند و بانک بايد مشاور امين کارآفرينان و صنعتگران باشد.
فلسفه وجودي بانک تسهيل‌ گري در ارايه خدمات مالي به مشتريان متناسب با اولويت هاي بانک است تا منابع مالي به بهترين نحو ممکن به سمت توليد هدايت شوند و بانک بايد مشاور امين کارآفرينان و صنعتگران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي بانک صنعت و معدن، حسين مهري رييس هيات مديره و مديرعامل بانک صنعت و معدن که به استان البرز سفر کرده است، در نشست با عزيزالله شهبازي استاندار اين استان که ظهر سه شنبه در محل استانداري برگزار شد ضمن بيان اين مطلب افزود: اين بانک همگام با سياست هاي دولت در جهت تحقق اهداف رونق توليد و اشتغال دراستان البرز اقدام مي کند.
وي بيان داشت: زمانبندي پرو‍‍ژه ها و سرعت در انجام پرو‍ژه ها براي رسيدن به محصول و حصول نتيجه بسيار مهم است از اين رو در وهله اول تلاش بانک بر ارايه تسهيلات سرمايه در گردش به واحدهاي توليدي است. اولويت بعدي ما اين است که واحدهاي نيمه تمام سريعا به اتمام و بهره برداري رسيده و وارد مرحله توليد شوند، همچنين طرح هاي توسعه اي واحدهاي توليدي موجود و حمايت از طرح هاي اشتغالزا، دانش بنيان و صادرات محور از ديگر اولويت هاي اين بانک است.
مهري بيان داشت: ما بايد مشاوران امين براي کارآفرينان و صنعتگران باشيم و فلسفه وجودي بانک تسهيل‌گري در ارايه خدمات مالي به مشتريان متناسب با اولويت هاي بانک است تا منابع مالي به بهترين نحو ممکن به سمت توليد هدايت شوند و نياز فعلي صنعت اين است تا بانکها سياستهاي اقتصادي کشور را به بهترين شکل ممکن به اجرا درآورند تا شاهد شکوفايي و بالندگي بخش توليد باشيم.
در ادامه استاندار استان البرز ضمن تقدير از اقدامات مؤثر بانک صنعت و معدن در حمايت از صنايع استان افزود: اساسي ترين ماموريت محوله از سوي دولت به مسؤلين و نهادهاي مالي، رونق و احياء توليد است.
وي ادامه داد: اساس و مبناي اشتغال در اين استان در دهه هاي اخير بر فعاليت هاي صنعتي شکل گرفته و با توجه به تعامل و هم افزايي موجود بين صنعتگران و نهادهاي مالي است که چرخ صنعت در استان مي چرخد.
استاندار گفت: صنعتگران و سرمايه گذاران، افرادي هوشمند و متخصص هستند اما براي تشخيص راه درست لازم است نهاد هاي مالي در درجه اول نقش تسهيلگر و مشاور را در اين حوزه ايفا کنند و بانک صنعت و معدن با پشتوانه نيروهاي کارآزموده و تجارب ارزشمند در اين زمينه همواره در کنار صنعتگران و کارآفرينان حضور مستمر داشته است.
شهبازي افزود: توليد صادرات محور بايد در دستور کار صنعتگران استان قرار گيرد و بانک هاي استان در راستاي رونق توليد همراهي خوبي دارند به خصوص بانک صنعت و معدن در اين رابطه با ارائه تسهيلات هدفمند و با کارشناسي دقيق و تخصصي خود ، اقدامات موثري داشته است.
در پايان اين نشست مديرعامل بانک صنعت و معدن بيان کرد: اميد است تا بانک با همراهي مسؤلان استاني بتواند گامهاي مؤثري در جهت توسعه همه جانبه صنايع استان و اشتغالزايي هدفمند بردارد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۰۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق تولید در ایرانی‌ترین صنعت پتروشیمی کشور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل پتروشیمی گچساران گفت: محصول تولیدی این مجتمع بزرگ صنعتی، اتیلن است که برای تامین نیاز صنایع جانبی وارد لوله اتیلین غرب کشور شد.
مصدقی فر افزود: سالانه یک میلیون تن اتیلن و ۸۴ هزار تن برش پروپان در این مجتمع تولید می‌شود.
وی با بیان اینکه مجتمع پتروشیمی گچساران با سرمایه گذاری بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد یورو ساخته شده است اضافه کرد: مراحل طراحی و ساخت این صنعت به دست متخصصان داخلی اجرا شده است.
 مدیرعامل پتروشیمی گچساران با اشاره به اینکه ۸۳ درصد از تجهیزات بکار رفته در این مجتمع ساخت داخل است گفت:۷۰ شرکت دانش بنیان داخلی در ساخت این مجتمع نقش داشته اند.
مصدقی فر افزود: بومی سازی مجتمع پتروشمی گچساران دست کم ۲۶۹ میلیون یورو صرفه جویی ارزی داشته است.
وی با بیان اینکه بیش از هزار و ۵۰۰ تن در قسمت‌های مختلف این مجتمع مشغول بکار هستند اضافه کرد: میزان اشتغال غیر مستقیم آن نیز ۴ هزار نفر برآورد شده است.
دو صنعت جانبی پتروشیمی در استان در حال ساخت است که با بهره برداری از آنها زنجیر تولید فراورد‌های گازی استان تکمیل می‌شود.

دیگر خبرها

  • رونق تولید در ایرانی‌ترین صنعت پتروشیمی کشور
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • رونمایی از برات الکترونیک بانک صادرات ایران در وزارت اقتصاد؛
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • مذاکره با بانك توسعه اسلامی برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران
  • مذاكره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • خبر مهم وزیر اقتصاد در حاشیه نشست بانک توسعه اسلامی